Biotek-snakken — September 2022
-
Stenocare er nu både på markedet i Danmark, Sverige, Storbritannien og snart også Australien.
Helge Larsen interviewer Stenocares CEO Thomas Skovlund Schnegelsberg om seneste nyt i virksomheden oven på halvårsregnskabet.
Stenocare dyrker, importerer og sælger receptpligtig medicinsk cannabis-olie. https://www.proinvestor.com/boards/105942
-
@Sukkeralf, umiddelbart positivt, safety profilen ser en del renere ud en trastuzumab deruxtecan i dennes dose expansion. Og præcis samme ORR, 28%. Jeg ved godt man ikke kan sammenligne direkte, men setuppet er næsten identisk. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8292921/ Bliver spændende at høre webcast
-
Ved ikke helt hvad jeg skal mene lassevedel96 - synes data umiddelbart er lettere middelmådige, så må se om der ligger mere glæde i de detaljerede data (og måske opdaterede data). Spændende at høre hvad Zymeworks selv tænker - synes de stadig er lidt tilbageholdende med planerne, men det skulle der gerne åbnes op for nu.
-
Data på zani i BTC og partneraftale på denne (+ ZW49 hvis muligt) bliver nok afgørende for om jeg holder min investering i 2023. En flot bred aftale på platformene eller prækliniske kandidater kan gøre en del ligeså, men KG skal levere noget i år !!
-
@Sukkeralf Hvad kan dette kraftige fald skyldes? Er der en efter-reaktion på ZW49 data?
-
-
XBRANE BIOPHARMA: BEDÖMER ATT BOLAGET ÄR LÅGT VÄRDERAT - VD Jämfört med liknande bolag har vi en låg värdering. Formycon är det närmaste jämförbara bolaget som vi har. De har liknande portfölj och stadium av utveckling, där deras första produkt också är en Lucentis-biosimilar", säger Xbranes vd Martin Åmark till Nyhetsbyrån Direkt under Paretos Healthcare-dagar.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind