Biotek-snakken — Januar 2022
-
Ekstremt skuffende - jeg var ellers ret positiv på det skriv og de tiltag der kom fra Zyme forleden. Men en kan undres over, at de ikke melder samlet ud omkring emi og disse tiltag (det virker sgu lidt amatøragtigt...med mindre man er interesseret i, at destruere værdier for at starte på en frisk). Muligt jeg napper lidt ekstra i $7,5 til pensionsdepotet.
-
Ligger også lang her.. og forventer fortsat accelerering i deres organiske omsætning når mange af deres kunder stopper med at producere vacciner og vender tilbage til normalen. Kunne godt tænke mig at vide hvormange af deres kunder biomanufactoring kunder som er i phase 1, føles lidt som om det hele er pre-clinic
-
Ja det kunne være en interessant oplysning at få, men den tror jeg ikke, at AZT deler med offentligheden. De ser ud til, at vægte deres kunderes anonymitet højt. Men mit indtryk er også, at mange af deres kunders produkter er i de tidlige udviklingsfaser. Vi må håbe det ender ud i flere blockbustergodkendelser. Der er virklig et kæmpe vækstpotentiale for AZT.
-
Om det er shorting eller bare salg af aktier kommer vel ud på et...men har man adgang til en ordentlig røvfuld warrants (afhænggig af hvordan den er stykket sammen), kan man jo bare vælge at sælge sig ud på den ene eller anden måde. En meget aktuel case (som vi begge kender) er Chiasma...der var warrants, efter min opfattelse, årsag til at aktien bleve bombet i fuld smadder....og så solgte man skidtet efterfølgende

-
Præcis, men omvendt kan det jo lige så godt være at ejer af warrants gerne vil øge sin position - og altså ikke sælger ud. I Chiasma var det bare nogle banditter som kunne tjene styrtende, og havde warrants i bund som sikkerhed for at de ikke blev kørt over.
-
Så blev Innoviva lige hapset
https://finance.yahoo.com/news/first-quadrant-l-p-buys-143815742.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja hvad sige man, "man ser det man vil se"