Biotek-snakken — Januar 2022
-
Analytikerne lyder dog overvejende positive synes jeg
-
Forresten, så er over halvdelen af patienterne jo stadig på studiet, så der kan stadig nå at komme flere responser
-
Ja 15 pts uden respons som stadigvæk er med. Twitter er ikke just begejstrede for data, men de er også langt mellem sutro fans på twitter. Faktum er vel at hvis de kan gentage data i registrerings trial så kommer STRO-002 på markedet. Men hvor stor bliver deres markedsandel?
-
Effekten fejler ikke noget - og den er vel bedre end hvad Mirvetuximab kan leverere og kan behandle en bredere skare af patienter. Problemet er bivirkningsprofilen og synes ikke rigtig de nåede frem til det de som udgangspunkt ønskede. det synes jeg er lidt problematisk.
-
Bavarian/Danske: Trimmer kursmål til 440 kr. - gentager "køb" https://www.proinvestor.com/investornyt/759829/bavarian-danske-trimmer-kursmal-til-440-kr-gentager-kob
-
-
Kigger man eks på Genmab, så langede de kaftigt ud efter GSK´s BCMA ADC fordi der var store problemer med øje-tox. Nu har de det selv med Tivdak og så er det ikke længere verdens undergang. Så man skal aldrig helt stille sig til tåls med diverse bioteksselskabers egen fortolkninger, tror jeg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind