Biotek-snakken — December 2021
-
Jeg har prøvet at undersøge hvorvidt der er andre selskaber, som udvikler behandlinger rettet mod FRalpha. De tre eneste reelt betydende spillere, som jeg har kunnet finde, er dog Immunogen, Sutro og så BMS/Eisei
-
Jeg er ganske overbevist om, at både Morab-202 og STRO-002 er overlegen ift. Immunogens Mirvetuximab på både safety og efficacy. Så er jeg godt nok spændt på data d. 5. januar, der i høj grad skal vise om STRO-002 er en udfordrer til Morab-202
-
Lige som reminder, så betalte BMS $650M upfront og $2.45B milepæle for 50/50 aftale på Morab-202
-
Damn den BMS aftale er da godt nok fin, men deres respons var høj og meget tydeligt relateret til FRa +ve i OC. Morab-202 trial ser ud til at være lidt smartere sat op, deres inclusion criterias ser for mig ud til at være meget krappere end STRO ikke bare prior lines med også diverse værdier. ??
-
Xbrane nogen der er inde her syntes den har det max svært . fra mandag 03.01 på større børs håber det kan gøre lidt ? og i dag er lock up perioden efter emissionen 30.06 ophævet emission til kurs 135 så nok ikke derfor den bliver ved med at falde nogen der ved noget tak på forhånd
-
DDB trykker kursen ved at ligge store skjulte salgsblokke ud….de startede med det ved 115 og har fortsat med at rykke blokken længere ned de sidste mange dage. Avanza samler pænt op, men ikke nok til at holde kursen oppe mod DDBs massive salg. Desværre
-
2021 blev et stygt år for mange af aktierne i bioteksektoren. Et seriøst bud på årsagerne til dette kan læses i en artikel fra ProInvestors Nasdaq Newsfeed. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=99797
-
Så trykker DDB XBrane igen, med en skjult salgsblok i 102,8
møgirriterende, men de bliver vel færdige på et tidspunkt. 
-
XBrane….Så blev DDB vist kørt over, selvom de har smidt 40.000 stk idag….dejligt at se MSE og Avanza samler op, og stopper DDB´s kurspres. Lad os håbe det var vendepunktet, for XBrane kører efter planen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind