Biotek-snakken — August 2021
-
@radar24 - jeg har selv taget toppen af mine Iterum, men er fortsat i PF. Lurer selv på timing af ny entry. Jeg har været overrasket over, at en "løbende dialog med FDA" ender ud i dette rod. Data viser god effekt og styr på safety (og markedet har brug for sulopenem). Mit gæt er at Iterum ud af det blå melder møde med FDA, eventuelt en aftale på hvad der kræves af yderligere data. Så vil vi nok se en pæn kursstigning. Derefter vil aktien helt sikkert sive igen...for at stige frem mod ny...
-
...FDA-beslutning. Hvis sulo igen bliver afvist vil det efter min opfattelse være en kæmpe skandale. Der er ikke andre umiddelbare kaniner, som kan hives op af hatten. Bliver sulo endelig godkendt, kommer aktien til at fordoble flere gange. Intet er sikkert, og jeg synes casen her beviser det!

-
Orphazyme H1 Net Loss Bigger Than Expected; Operating Loss Outlook
Unchanged https://www.proinvestor.com/investornyt/698583/orphazyme-h1-net-loss-bigger-than-expected-operating-loss-outlook-unchanged -
-
Bioshare: Tak for dit input.. Kassebeholdningen rækker til H2 2023, så det ligner de kan klare sig gennem frem til godkendelse uden kapitaludvidelse. Overvejer lige om jeg skal tage en mere kortsigtet position forud for FDA dialog. Men ellers bliver den på watch-listen indtil videre.
-
SK Bioscience, GSK Initiate Phase 3 Trial Of COVID-19 Vaccine Candidate https://www.proinvestor.com/investornyt/698604/sk-bioscience-gsk-initiate-phase-3-trial-of-covid-19-vaccine-candidate
-
-
Håbe 2022 bliver året hvor vi for alvor kommer til at se salget og indtjeningen øge markant. Nu har Photocure efterhånden lagt fundamentet i de fleste af verdens vigtigste markedet. Det bliver jo også utroligt spændende at se hvad som kommer til at ske med udviklingen af Cevira og salget af Cysview i Kina.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind