Biotek-snakken — April 2021
-
Folketingshøring onsdag om en dansk vaccineproduktion: Tættere på en dansk finansiering?
FraFolketinget: Oplæg til høring om fremtidens vaccineproduktion Sundhedsudvalget afholder en offentlig høring om vaccineproduktion onsdag den 14. april 2021 kl. 9.00-11.00 i Landstingssalen. Oplægsholdere deltager via Teams. Formålet med høringen er at få belyst mulighederne for at øge produktionen af mRNA-vacciner og konventionelle vacciner både for at imødekomme nationale behov, men også for at sikre, […]
Økonomisk Ugebrev (ugebrev.dk)
-
Et lille skriv om Cantargia: https://proinvestor.com/boards/92703
-
Den blev bare for billig - solgte mit seneste supplement i 30,64, og fik ekstra Iterum i kurs 1,15 - så det har været en god aften
Til gengæld er jeg fortsat målløs over, at Chiasma fortsat ligger og roder rundt...håber fandme de disker op med nogle gode salgstal for kvartalet. -
2 dollar her og der skal man ikke kimse af
Har ikke set et eneste symphony tal på CHMA derude. Casen virker klokke klar med jeg blev sgu ikke begejstret da jeg så at Amarin CEO Thero er i BOD. Ansættelser sig normalt noget om en selv. Håber ikke kan blander sig i det kommercielle. -
Tja, og antallet af aktier gør tricket for mig. Jeg har nok Zyme i forvejen, men synes faktisk det var et godt tilbud der opstod forleden. I det marked vi har set de sidste måneder, er det altså sådan jeg har besluttet at gøre...og så skyde det ekstra af jeg samler op så der er nyt krudt at skyde med. Men kønt er det ikke

-
Xbrane Biopharma expands in-house Biosimilar development capabilities with new Biotech lab and invites participants to Virtual Capital Markets day on May 17.
Stockholm, Sweden – Xbrane (Nasdaq: XBRANE), a late-stage clinical biopharma company today announced the further expansion of its in-house development capabilities by moving into a new and larger lab in over 2000 m2 of facilities at the new Campus Solna outside Stockholm, Sweden. The company’s pipeline consists of a wide range of developmen -
range of development candidates originated from Xbrane’s patented high-yield platform technology. This platform positions Xbrane as the most cost-effective biosimilar developer and amongst the top tier global developers.
-
BioShare det med Thero var en detalje som smuttede for mig. Jeg tjekker herefter altid BOD for overraskelser. Han har lige trukket sig som CEO for Amarin efter en mislykket US lancering af Vascepa. Heldet var så heller ikke med ham omkring patent retsagen.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind