Biotek-snakken — Marts 2021
-
omsat...
-
normalt 13.000 over hele dagen..
-
JKY?
-
ja solgte nogle på 60 som planlagt og så er jeg +17% på resten - det havde jeg ikke regnet,med!
-
Omsat i USA 1.2mill aktieer - gns 13.000 om dagen..
-
Tak @exitnu og tak for støtten - betyder mere end du aner - sveder som en teenager til første gym fest:) what a day
-
Hvor ville da være behageligt, hvis den amerikanske køber omkring 16.45 ville give sig til kende. Handelsbordet blev jo ryddet fuldstændigt på salgssiden

-
Det var bare en enkelt køber, som prøvede at se om han kunne få medløbere. Men det ser man jo ikke kan lade sig gøre med en aktie der et stykke tid nu vil være i nedtrend. Grundlæggende er der jo sat spørgsmålstegn ved hele casen.. som i forvejen er meget smal. Jeg ville råde folk til at sælge med arme og ben. Den kommer til at ligge lavt i flere måneder og
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind