Biotek-snakken — Januar 2021
-
@Sukkeralf, jeg fik optaget det meste af conference call. kan sende we-transfer link hvis du vil
-
Lahn1: Jeg ryster heller ikke på hånden. AZT kommer til at vækste flot over de kommende år. De store udsving er helt som forventet på den Norske børs hvor der hypes
og disses på div forumer uden saglighed. Men på trods af dagens fald tror jeg nu at vi ser en kurs over 100kr i løbet af 2021 -
Zymeworks Plummets As Cancer Drug Falls Short Of 'Tempered' Expectations
Zymeworks said a third of patients responded to a high dose of its cancer treatment — and ZYME stock crashed to a four-month low Thursday.
Investor's Business Daily (www.investors.com)
-
lahn1: Det tror jeg også at de kommer til at gøre. Når de kandidater de leverer til flyttes fra forskning til kommercialicering over de neste år kommer det virkelig til at kunne ses på toplinen. Der er vel en grund til at de arbejder på at øge produktionskapicitete med op til x 100.
-
Ja de ser stigende efterspg og med de kunder der er i test pipelinen skal der et større anlæg til om kort tid. De kører stort set 100% på nuværende anlæg med small batches. Næste udbygning af prod linjen er 10x men den springer de over da det er en kort frist :-). Fedt med den godkendte cGMP audit fra top tier kunde, det vil skæppe i kassen, når produktionen starter.
-
Større skriv i P&P om pharma/biotek - dernævnes 8 spændendr selskaber: CRISPR Thera., Intellia, Editas,Nanoform
-
Orphazyme, Genmab, ARK, Novo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind