Biotek-snakken — November 2020
-
Targovax - viser stærk immunrespons og lovende survival data for ONCOS-102 - https://www.targovax.com/en/targovax-demonstrates-encouraging-survival-data-for-oncos-102-in-mesothelioma/
-
BioShare: Ja det var en dejlig nyhed fra Targovax. Virkelig lovende forløbig data inden for mesothelioma. Jeg bider specielt mærke i følgen fra pressemeddelelsen.(FDA) approved the combination of ipilimumab and nivolumab (Yervoy and Opdivo) for the first-line treatment of MPM based on mOS of 18.1 months (Baas 2020), and this is expected to serve as a benchmark for further approvals. Targovax's Oncos-102 med en forløbig mOS på 18,2 kan jo slå de 18,1 betydeligt. Men frem for alt ikke give et dårl
-
Scandion Oncology
@Scandion
·
1 t
Scandion Oncology publishes prospectus relating to the rights issue and announces the intention of changing listing venue to Nasdaq First North Growth Market Sweden -
@sukkeralf - fik du set R&D Day med BergenBio? Mener at huske at du vist var lidt skuffet over den langsomme fremdrift hos BB
Er du i aktien pt.? -
STRO - Virtual KOL Discussion, STRO-002 torsdag den 3. december - https://www.sutrobio.com/sutro-biopharma-to-host-a-virtual-kol-event-to-provide-clinical-update-on-antibody-drug-conjugate-stro-002-in-ovarian-cancer/
-
Targovax: Jeg syntes at opgangen i dag oven på meddelelsen blev lidt for beskeden. Er der nogle bud på hvorfor vi ikke skulle mere op. Jeg tænker selv, at det generelt sure marked for biotek og medicin pga sektorrotationen som øjensynligt er i gang kan have en del av skylden. Data så jo, som jeg ser det lovende ud
. -
@Rasbom det er jo fortsat relativt tidlige data, men jo super positivt med god immunrespons og forlænget overlevelse ifht SOC. Men der er fortsat et stykke vej at gå. Men nu ligger vi så præcis over sidste emi-kurs (NOK7,25)....nogen har sikkert også solgt sig ud på dette med baggrund i seneste emi vil jeg tro.Jeg blev selv ret træt af måden det skete på (og at den sivede så voldsomt ugen op til "meldingen"), men valgte at supplere i NOK 6,35. Nu må vi se hvad de kan få til....
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind