Biotek-snakken — Oktober 2020
-
Enlivex - første 2 patienter (ud af op til 24) har fået Allocetra i fase 2 forsøg som COVID19-behandling. De bliver fulgt i 28 dage efter opstart af behandlingen. https://finance.yahoo.com/news/enlivex-reports-dosing-first-two-124500220.html
-
Entasis - presset under kurs 2 - jeg har virkelig svært ved at gennemskue hvem som skulle have interesse i dette. Giver ikke mening. Innoviva har købt sig ind højere oppe og har vel de facto deres klamme hånd på selskabet. Jeg er fristet til at tage mere endu.....
-
Rasbom
ja så kom vi ned på jorden. Enig de lægger op til kraftig vækst de kommende år. Profit margen fald do g kun grundet øgede RD og personale omkostninger netop grundet forberedelser til øget vækst, og der er jo fint nok i min bog. Kommer nok til at ligge lidt fladt på prisen indtil væksten bekræftes på ny, via nyheder eller ved Q4. -
USA godkender Remdesivir til indlagte covid-19-patienterhttps://www.proinvestor.com/investornyt/668897/usa-godkender-remdesivir-til-indlagte-covid-19-patienter
-
Orphazyme: ØU Life Science sendte analyse ud i aftes - target 120 - fortsat Buy. (Jeg har aktien)
-
-
Enig mener jeg også de gjorde- @pensionisten - Det her
er en analyse hvor de fastholder Køb.. -
-
-
@lahn1 - takker, synes bare jeg bliver så træt af de der emi (selvom det selvfølgelig er et grundvilkår i bio - det er bare måden det gøres på). Ja, de sidste uger har været rigtig triste men året har jo været fantastisk indtil videre. Men bare træt når man bruger så meget arbejdet på at finde små perler...som så sættes tilbage til nul igen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men føj for en uge, PF ned med ca. 10%
. At være Biotek investor kræver is i maven.