Biotek-snakken — Oktober 2020
-
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
27 min
#Biontech shares jump as Biontech, Pfizer initiate rolling submission to European Medicines Agency for SARS-CoV-2 vaccine candidate BNT162b2. Rolling review accep
ted by EMA based on preclinical and early clinical data. -
Chiasma: Godt nok sindsygt at den ligger og roder rundt nede i et niveau, hvor man skal helt tilbage til d.6/4 under coronaens storm og før godkendelsen af Mycapssa. Er der et eller andet jeg er gået glip af??
-
@Optimistus - jeg er helt enig. Havde på ingen måde forestillet mig at vi ville se kurs 4 igen. Har lige fyldt lidt ekstra på, og en ordre mere under kurs 4. Og nej, umiddelbart intet nyt. Men gætter på at der er et par store spille som var med i emi, og som nu forsøger at "liste" aktier fra de utålmodige.
-
-
@lahn1 jeg har ca. samme target for Enlivex....tror også vi kan gå i kurs 20. Dette kursniveau modsvarer også ca. det spike vi så på hovedaktien. Tror snart der kommer yderligere fra de næste patienter som er behandlet....og oplever de tilsvarende positive resultater er kurs 20 formentlig en realitet. Vi får se

-
@Bioshare - chiasma: Tror også der er lidt lusk i krogene fra lidt smarte spillere, er dog overbevist om at det er slut så snart der begynder at dukke nogle salgstal/flere estimater på fremtidig indtjening frem. Yahoo finance har observeret (bullish pattern detected) på den, Ha-
Ha- gu ved hvor de har det fra. -
Optimustus, jeg er med på Chiasma på et tip fra BioShare ;-), har køb stort ind idag, ligner en bund men har en stram SL. Mange var kun med op til godkendelsen og solgte ud derefter OG så var der en meget billig emi til $4 i July, derfor det store fald. Hvis salget kommer igang, så bliver de en mega profitabel forretning og så kommer de store spillere også ind i aktien. Syntes de er nogle store køb i aktien som ligner akkumulering. Måske bare ønsketænkning.
-
@Bioshare: I cohort 1 er det 2 personer, i cohort 2 er det 4 personer, i cohort 3 bliver det 2-4 personer. De foreløbige resultater på de få testede personer er en del bedre end konkkurenternes jf. side 16 i deres investor presentation fra idag. http://investors.axovant.com/static-files/a4347def-18f0-4b0d-bdfd-bcb41309ada3
-
Bioshare ang ENLV, er jeg lidt bange for at den ikke kan holde i længden. Den var billig da vi købte i $5 og er stadigvækbillig i $15, men den skal ikke meget over $20 uden nyheder før der findes andre med fase 3 i Covid, med baggrund i cytokine storm ligesom ENLV. Må se om der kommer nyt fra de 20 nye pat. indenfor de næste 2 uger.
-
..haha lahn1, den er god med dig. Har sagt til dig at du skal holde øje med antibiotics - det kommer til at rykke voldtsomt hvis man kigger ganske få år frem. Synes både Entasis og Spero er gode bud....og Entasis synes jeg kursmæssigt ligger til et ret fornuftigt køb pt. Sperod bedre validering, men også bundet ud denne gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Sælger hvis den rammer $20 uden ydereligere nyheder. den er fortsat billig ift andre Sepsis/covid virksomheder. Men svært at sammen ligne.