Biotek-snakken — September 2020
-
Timingen af FDAs brev er særdeles uheldig
-
Tak for info mht Orpha - men det er vel ikke nyt nyt?
-
-
Stockwatch1: Du skriver trails. Mener du da yderligere forsøg. Eller yderligere/uddybende dokumentation med udgangspunkt i det allerede gennemførte forsøg. Det sidste alternativ er jo ikke uvanligt under en FDA godkendelsesproces. Jeg syntes ikke jeg ser noget nyt på deres hjemmeside.
-
Jeg skal ærligt indrømme at det overrasker mig at kursen raser så meget under 70kr så man bliver jo pludselig bekymret for om der er en sten i skoen. Eller skal vi bare lige have aktierne i usa til at skifte hænder et par gange inden vi finder et stabilt leje med efterfølgende kursopgang. Jeg håber på sidste alternativ (:-
-
M.h.t. Orphazyme er spørgsmålet om faldet i værdi skyldes 1 dårlig ledelse og kommunikation, eller 2 FDA’s spørgsmål. Det er nok begge dele, men hvis man, med overvejende sandsynlighed, kan skimte kurs minimum 200 indenfor et år eller to, er det ok med en så stor udvanding. Hvis ikke - fyr dem øjeblikkeligt. Det er imidlertid ret uheldigt at FDA mindre end 14 dage efter PR og dato 17 marts, kommer med tillægsspørgsmål. Uprofessionelt og uacceptabelt af FDA.
-
Hvorom alt er, så betyder det sandsynligvis at datoen for afgørelse, 17 marts, er skudt nogle måneder. Det ved vi forhåbentlig snart. Det handler om en observation i de prekliniske forsøg på dyr, hvor der var et tilfælde med hjerterytme ved en stor dosis. Dette skal de nu forklare ift forsøgspatienterne.Behøver ikke ændre scenariet, men klart at det giver anledning til at stoppe op og dermed kursfald.
-
Ja Darvin, er helt på linie. Dog skal tilføjes a Redeye i dag har sænket target til 130 fra 170 pga udvandingen
-
Xbrane TV indlæg fra imorges.... Starter efter 4 minutter....
https://www.di.se/ditv/borsmorgon/halsovardsforvaltarens-basta-aktietips-just-nu/ -
Iterum - nice, data og safety så fine ud...men kursen blev banket ned på flere missed endpoints i 3 fase 3 forsøg. Synes studiet var designet til at fejle, og tog et bet på det. Vi får se om det giver lidt på kursen nu
https://finance.yahoo.com/news/iterum-therapeutics-announces-positive-pre-110000501.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind