Biotek-snakken — September 2020
-
De har været på børsen siden 2006, såvidt jeg husker, men de har aldrig leveret det de lovede
-
Til gengæld kommer der nye emissioner hvert år
-
I år har de allerede lavet en emission i april, og nu arbejder de på en til. De har hyret Nordea til det
-
Det er sørme smart at hyppe kursen op med en positiv nyhed
-
Curasight - Providing answers for cancer patients
Curasight is a pioneer in the field of exploiting a novel PET imaging target – the urokinase-type plasminogen activator receptor (uPAR) – for improved prostate cancer diagnose.
(curasight.com)
-
Curasight præsenterer : https://youtu.be/H9l6tyR1ADE
-
hda: Er også med på IPO, superspændende selskab. Når man ser hvordan det er gået med Fluoguide kursen, tror jeg der er mange der også vil være med her. Mon man skal tegne for mere end man egentligt havde regnet med i første omgang, hvis den bliver overtegnet og der bliver en tildeling ud fra bestilte andele?
-
-
@sukkeralf, synes ikke rigtig jeg kan finde en tidsplan for det projekt - men tænker ikke lige at de disker op med noget ved årsskiftet?
-
Spero - ny præsentation er lagt ud i dag efter aftenens conf. Det ser lovende ud efter succes i fase 3 med oral tebipenem i head to head mod nuværende iv ertapenem - fin validering af stof og potentiale. Nu skal vi så lige have meldt en lukket emi ud i aften - eller i morgen før vi forhåbentlig kan få en tur nordover. https://investors.sperotherapeutics.com/static-files/b3456883-ebb5-4460-83a0-0b0012efb580
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
:(link)