Biotek-snakken — August 2020
-
@sukkeralf - ikke udmiddelbart nyheder i ZYME, men synes faktisk den var kommet relativt langt ned....har selv taget en ekstra portion under kurs 30. Forventer altså vi har set noget bund for denne gang. Mener først der kommer nyt i november (med mindre noget kommer dumpende).
-
HANSA BIOPHARMA - EU-godkendelse af IdefirixTM (imlifidase) https://www.proinvestor.com/boards/86280
-
Hansa Biopharma: er det sell on facts eller er der nogle betingelser i den godkendelse som ikke var ventet. Jeg forstod det sådan at alt var som forventet i forberedelse med den foreløbige godkendelse af Imlifidase. Er der noget jeg har misforstået eller er der bare snak
om kortsigtet støj... -
Sidst ved 10% salg af antal, gik provenuet direkte til bundlinjen hos HANSA? Og antallet af aktier blev udvidet med 10% - aktien dykkede alligevel omkring som nu! Og det var uforståelig (for mig om ikke andre)! Nu skifter 10% så ejer til en vægtet pris af ~240 - samtidig får HANSA godkendelse fra EU omkring Imfilidase? Den godkendelse burde sende aktien op med 5-10 % alligevel falder, ja det er svært at spå - men åbenbart sværere at forstå!
-
Jeg er åbenbart ikke den eneste der undrer sig over at en god nyhed og nogen BYTTER aktier (ikke udvanding) giver et fald på omkring 10%.....noget har gjort Morgen Stanley utilfredse, da de smider omkring 100K aktier...virker meget ulogisk
-
Ja, og sad een, i går, og troede at een havde gjort en god forretning ved køb af HANSA til rabat med 9%, og så kunne een blot vente til i dag? Tror du har ret Aps, må være noget med at ingen skal tro at een er smartere end en anden? Kan IKKE se anden grund!
-
Morgan Stanley har hældt 215.000 aktier ud i markedet....hvorfor, aner jeg ikke, og vi får måske aldrig svaret....men underligt ser det ud. Hansa står stærkere end nogensinde før.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind