Biotek-snakken — August 2020
-
Fik vi en fin korrektion, så kunne det meget vel være et spil på alle tre - så det mest af alt er teknologien jeg går efter. Ellers var jeg nok mest til Kymera, men nu er deres IRAK4 jo udlicensiret, hvilket skulle have været en af de store triggere !
-
@oge - ingen ved hvad der præcis vil ske med CHMA. Jeg har selv lagt endnu en fisker i kurs $3,5, som bare står åben. Min forventning er at kursen skal op når extended emi er på plads, og det tror jeg også en række eksisterende aktionærer er enige i ("vennerne" skulle bare lige have det sidste fortjeneste med desværre).
-
Til dels enig sukker, men synes nu ikke Arvinas er en af den som har været specielt "overkøbt" - trods alt. Markedsværdi er vel en ting - det kan vel ikke udmiddelbart sammenlignes mellem selskaberne - formoder de har forskellige degraders rettet mod forskellige proteiner (og er forskellige steder i deres forskning).
-
Jeg har ikke set nærmere på pipeline, men det tager jo så vanvittig mange år at få styr på virkning og effekt - som jeg forstår det har BergenBio rodet rundt med deres AXL inhibitor i mere end 10 år, og skal forhåbentlig snart til at rykke videre fra fase 3 (hvis resultaterne er til det). Men som sagt har jeg slet ikke set hvor Nurix og Kymera er i deres udvikling.
-
ingen af dem er i klinikken endnu, så ja der er lang lang vej ! Markedsværdien skal jo sammenholdes med deres pipeline o.s.v. - og som mange andre selskaber med interessant teknologi, så er de ligeledes vurderet ekstremt højt allerde før de har vist noget. Det bliver sværere og sværere at komme med, før det bliver sjovt
-
Jeg kan også godt lide Sutro´s teknologi, men indtil videre mangler de stadig en meget lovende kandidat - håber at STRO-002 begynder at vise nogle responser. Er begyndt at kigge lidt på Mersana, for de har også en interessant ADC teknologi. Deres kandidat XMT-1536 viser gode data i ovarian cancer og indtil videre langt bedre en STRO-002, men håber at vi begynder at se noget ved de næste opdateringer fra Sutro
-
-
BergenBio - så skulle Mohn lige have t49 flere aktier igen i dag
Ikke at det rykker det helt store. https://newsweb.oslobors.no/message/510674 -
Så er gevinsthjemtagningen vist slut i Saniona.....Mon ikke den snart runder 40 igen? Kan se de har styrket kassen yderligere gennem salg af aktier i Scandion onchology, hvilket gør Saniona endnu stærkere.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind