Biotek-snakken — Juli 2020
-
Richard Godfrey, CEO of BerGenBio, commented: "Bemcentinib
still holds great potential for the treatment of COVID-19" & "We look forward to sponsoring an oversees study and are pleased that we are
well positioned to do this important and rapid testing." -
Tror jeg ikke vil ske(22nok), jeg er ret sikker på at de 10 eller 20 største aktionærer ejer omkring 70% af aktierne, så det er kun små 30 % der ejes af små fisk. Det hænger nok sammen med at aktien ikke forstås af de norske aktionærer og derfor ikke er særlig populær. Det betyder at de 30% hvoraf de fleste er megaamatører bytter aktier med hinanden.
-
Nu har en del af disse megaamatører solgt ud bl.a. til den største aktionær som vist købte 200.000 stk i dag så byttefesten er snart forbi, måske den vil sive lidt i de følgende dage, men tror det er en god entry der er nu, fordi når 20 investorer ejer 70% så er der en vis bund i aktien.
-
Den nåede da i NOK 24....og et eller andet sted skulle jeg jo fiske
Det var bare for fedtet. Der er da helt sikkert en fornuftig bund med de storaktionærer...jo årsagen til at jeg ville fiske flere til en lav pris. Det COVID-projekt er kørt, så lidt overraskende hvem at nogen ønsker at teste effekten i et andet forsøg. Var det 4-5 patienter ialt som blev behandlet i UK...og nu ikke flere patienter som matcher kriterierne. Fandme et dårligt setup da 
-
Jeg har rigeligt BergenBio....men hvis jeg kunne få dem i morges til NOK22 var jeg da frisk på det
laveste pris var så NOK24,16. Ja, sådan set fint at han interessse og holder fast....vi må jo vente til november/december med rigtig nyt - for det bliver ikke til noget med de COVID-studier tror jeg
. -
Har den også. Solgte initialinvesteringen, da den var i ca 45
men holder resten, som er mere end den oprindelige investering (så gratis
) og vil gerne supplere. Har aldrig sat min lud til COVID-19 forsøget, men udelukkende betragtet det som en lottokupon. -
Måske du ikke skal vente så længe på triggere. Jeg kan se 2. Nyt studie i Indien(mit gæt) i covid 19 og hvor BGBIO selv står for rekrutteringen og opfølgningen, hvilket burde give løbende info. Men den største trigger må være en samarbejdspartner og det kan kun gå for langsomt.
-
Servicemeddelelse: Tjek menulinjen ud.

-
Sorrento (SRNE) har også noget kørende indenfor Covid-19 og de har rettighederne til en ny Covid-19 test som tager 30 min for resultatet og man bruger spyt, hvis det kommer igennem er del helt fantastisk, man kan bruge det i lufthavne, skoler og mange flere steder. Jeg har selv SRNE.
-
https://aksjelive.e24.no/article/qL2Ekz Mohn køber flere aktier!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind