Biotek-snakken — Juli 2020
-
Ja en fin aftale med Merck, men omvendt så dukker spørgsmålet igen op omkring nye IND´er - den oprindelige aftale med Merck er jo 8-9 år gammel og der er stadig intet kommet i klinikken omend jeg havde håbet på en i år. Ali taler altid meget positivt om partnerskaberne og at alle er fuldt aktive, men der kommer ikke ret mange IND´er ud af det. Det er jo det vi skal bruge.....
-
@sukkeralf har du mod at dele info på nogle af dine udvalgte boblere?
-
BioShare, dine svar er OK relateret til det Hansa bio jeg kommenterer omkring! Lade den ligge i skuffen nogle år????? Den Hansa bio styrter jo op og op? Og det bliver den ved med indtil videre 10% op eller ned for een dag ændre intet - det der er irriterende er faldet i dag, aktien burde stige efter min mening, med det potensiale der er ligger til grund - denne aktie er i absolut optrendt det har jeg slet ingen tvivl om!
-
Bioshare - et par stykker kan du få: Er interesseret i protein degraders, så har fuldt Arvinas længe, men ikke købt endnu. Vil ligeledes følge Nurix Therapeutics der snart kommer med en IPO. Et fint gamble hen mod årets afslutning kunne være RAPT Therapeutics, som har to kliniske kandidater der sigter mod CCR4 - dels i cancer og i AD. Det er high risk på den korte bane.
-
ok, takker dem vil jeg læse lidt op på. Jeg har langt om længe taget toppen af mine gamle mappere, og har derfor "desværre" et hul som skal fyldes ud i div. depoter. Lidt vemodigt...men det er jo trods alt et luksusproblem
Ønsker bla. at have et udvalg af boblere....og har god tålmodighed hvis jeg kan finde et par langsigtede vindere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind