Biotek-snakken — Juli 2020
-
Hansa rejser 800 mio gennem målrettet salg af aktier. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article12276828.ece
-
Tænker, sælger ekstra ~ 10% til 10% rabat giver 4,4 mil. x 250 => 1.1 mia. i kassen? Så status qou holder balancen? Alligevel falder kursen 25%, det giver jo ingen mening? Nå det skal det ok heller ikke? Har suppleret op hele vejen ned, men hvad er ned? Godt nok surt!
-
-
Ret forskelligt hvordan der reageres på sådanne emi, og hvor hurtigt der findes fodfæste igen. Eks. i seneste tid er Zealand som fortsat ligger og roder rundt, FATE steg voldsomt på udmelding af emi, BergenBio gik under emi-kurs og Chiasma faldt kraftigt, men ikke helt ned til emi-kurs. Sidstnævnte tror jeg er et af de mest besynderlige eksempler på emi jeg har set...lignede aftalt spil.
-
Jo men til SEK 250 som jo samtidig udvander de øvrige med 10%. Men det er jo fint med penge i kassen, og det er selvfølgelig også rettidig omhu at have emi-prospect liggende i skuffen så man kan få penge i kasse som lille biotek. Hvis de kan bruge pengene på at udvide pipeline og føre produkter hurtigere frem til markedet har det jo en stor værdi (og udvandingen god).
-
I princippet har du ret (nu regner jeg ikke som dig) - men med gårsdagens kurs ville det teoretisk være 270,88 alt andet lige....med udvanding og penge i kassen. Men "markedet" er jo ikke tilfreds med at "nogen" får rabatten...og må formode at også kortsigtede penge skal noget andet. Som sagt ingen facitlister på noget...som markederne opfører sig i øjeblikket er jeg helt lost anyway.

-
@sukkeralf - ser du ugler i mosen hos Zyme på denne forsinkelse af ZW49? Lidt underligt, at de er så tilbageholdende med info. Der blev ihærdigt spurgt ind til det...mon de "forhandler" med myndighederne og ikke er endelig afklaret - eller er tingene "bare" forsinket af COVID? Fin aftale de ellers fik med Merck....lød lidt som om der ikke var den store up front betaling...men i stedet flere større miles stones in near future. Synes det ser spændende ud, og beholder indtil videre.
-
Siden det blev oplyst at vi ikke fik data fra ZW49 på ASCO, så har jeg været lettere nervøs for hvad de første data har vist.Og mener bestemt ikke at gårdagen gjorde noget godt for ZW49 overhovedet, for det var lige meget hvorledes der blev spurgt ind til tingene, så veg man uden om.
-
BioShare, tak for bekræftelsen, håber ikke det bliver en ørkenvandring før aktien er på vej igen? 10% er trods alt til at leve med, blot det ikke lige var fra i går til i dag, havde jeg været ligeglad - men præcis i går vurderede jeg at et fald over natten på > 10% ville nok ikke ske? Hvorfor jeg gjorde mere end jeg burde? Nå bare en mindre stigning herfra er nok til at panikken forsvinder! That's live, kedeligt hvis ikke var ubestemmeligt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind