Biotek-snakken — Maj 2020
-
For mig har BiotecPharmacon været den nye Veloxis. Kom ind i 4,40 med en rimelig stor portion og har haft en mega gevinst ( som ikke er omsat endnu ) . Skønt at finde vinderne en gang i mellem . ( som med Genmab ) som jeg har været tungt lastet i siden 2011.
-
Sukkeralf - har du hørt/læst noget på det seneste omrking Zymeworks/Eli Lillys PD1/PD-L1 bispecific? Synes ikke jeg kan finde den nogen steder som en del af Lillys pipeline mere, men heller ingen nyheder om at den er droppet
-
Mon ikke den desværre nok skal dømmes ude så? Den var heller ikke nævnt i Lillys Q1 pipeline presentation:( Heldigvis den mindste aftale af alle milestonemæssigt, men stadig træls med to ud af to fejlede Phase I programmer hos Lilly, især når der pt. er lidt langt mellem nyhederne
-
Ny særstatus til Orphazyme fra FDA. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article12159493.ece
-
Test
-
Test
-
Hansa Biopharma submits responses to outstanding questions from EMA on May 26. Review is on track; an opinion from CHMP is expected by end of June.
Klaus Sindahl
Head of Investor Relations
M: +46 (0) 70-929 82 69
[email protected]
www.hansabiopharma.comScheelevägen 22
P.O. Box 785
SE-220 07 Lund, Sweden
-
Virkelig godt at høre fra Hansa. Jeg tror nu meget mere på, at det bliver positivt. Ellers ville de trække ansøgningen og IKKE gå op hos CHMP. nok også derfor den stiger 8-9% lige nu....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind