Biotek-snakken — Maj 2020
-
Ikke fordi jeg vil fremhæve "alm" banker igen, men m.h.t. emi og nytegning har jeg ikke oplevet problemer med Nordea, som er en af dem jeg bruger. F.eks. talte i om Norwegian - det kørte helt glat i Nordea. Nordnet f.eks. er ok og i den billige ende, men så sandelig også med problemer.
-
lagn1- Ja Biotek Pharmacon har jo været en helt fantastisk aktie i år. Det bliver spændende med q2 når det en gang kommer. Jeg tror personligt at der er mere at hente i aktien. De sidder på flere produkter som der kan blive/er stor efterspørgsel efter pga Covid-19
-
Online investormøde: https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=84274
-
Rasbom og bibob, det er et af Ymabs forsøg som de indgår i. Har lidt svært ved at gennemskue hvad det kan bidrage med i kassen hos BP. Såvidt jeg husker det er Ymabs forsøg i en ultra sjælden indikation så det bliver ikke på volumen BP bliver rige. Anser det som er ekstra kirsebær på toppen hvis det skulle blive til noget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind