Biotek-snakken — Februar 2020
-
Har overvejet et frimærke i Immunicum https://immunicum.se/ Plusser: Syntes deres Mereca studie ser lovende, der kommer snart nyt i Iliad studiet, samarbejde med Merck/pfizer, som jeg har forstået det er de ikke en direkte konkurrent til andre produkter på markedet men et suppliment, ca. 300m skr i kassen, opkøbskandidat. Minusser: Ingen ny CEO efter den tidligere blev hældt ud/trak sig i december, shortet, skal have partner/kapitaludvidelse til fase3 mereca, "one trick pony"
-
BGBIO-som jeg læser det laver de en ekstra emmission på 1.500.000 aktier til kr 18 rettet med eksisterende aktionærer som ikke fik aktier ved den store emission på 12mill aktier. For hver 22,22 aktier i BGBIO får man lov til at købe 1 ny aktie til kr.18,- Og man kan ikke handle retten til nye aktier. Var ikke selv opmærksom på det, men den ekstra emi på 1.500.00 aktier står foreslået i indkaldelsen til GF. Så derfor ikke noget overraskende i det
Jeg ser det som en mulighed for at supplere -
lahn 1 har lige købt yderligere op (har mange ) til kurs 14,98 derfor syntes jeg stadig det er underligt de søtter det i gang når de kan se kursen er så langt nede virker useriøst hvad med Nordic Nanovector den får da godt nok også tæsk (der har jeg så også mange )
-
Den kan falde helt ned til 13,5 hvor den var ved tidligere emi. Det vil i så fald være en usædvanlig fin pris ift de nye aktier til 18,-. Det er da noget af en snitter NANO får idag. Ny CEO og behov for penge i nærmeste fremtid kan markedet ikke lide.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
præcis. De kunne jo ikke vide at den ville smide ca. 20% på corona. kursen på 18,- er sat samtidigt med at de lukkende den store emi til18,- så der er jo fair nok.