Biotek-snakken — Februar 2020
-
Zymeworks price target raised to $70 from $45 at Stifel
The Fly | LANDINGPAGENEWS.PHP
Real-time market news, financial data, stock research, and portfolio tools from The Fly.
(thefly.com)
-
Sukkeralf, hvormange programmer har Daiichi valgt ud af de 3 i deres Zyme-aftale. Fra link i genmab chatten kunne det lyde som om de er på vej med flere ADCer? This is the first that has been approved (8201)but we have six others with similar technology, three of those are already in the clinic and three more are coming to the clinic in the next year or two.”
-
På en investor konference sidste år sagde Ali Tehrani, at man kunne forvente flere aftale på deres Zymelink platform, så spørgsmålet er om man afventer ASCO data på ZW49, for at presse prisen op hvis de data er positive. De første aftaler er jo bestemt med til at sætte prisniveauet
-
Første outlook på økonomien for 2019 og 2020 i Orphazyme: https://www.orphazyme.com/news-feed/2020/2/4/preliminary-results-for-2019-and-financial-outlook-for-2020
-
-
Ny IPO fra Biontech og aktien stiger 8,75%. Logik ? https://finance.yahoo.com/news/biontech-announces-commencement-public-offering-214700197.html
-
-
Vil overraske mig, er er der nogle her der er med i Biotec Pharmacon. Er oppe 80% på 3 uger med baggrund i godt Q4. Guiding fremover ser meget konservativt ud så der skulle være potentiale til meget mere, hvis væksten i deres enzym forretning fortsætter.
-
Lahn1 - Det kan være at vi er de eneste to medlemmer fra PI som er med der. Det har jo ikke været en god aktie set på den lange bane. Men jeg syntes man ved de sidste to Q rapporter har set klare indikationer på a enzymdelen kunne komme til at vokse meget. Da de så annoncerede at de vil sælge Wulgan ved sidste Q så er casen blevet meget mere klar. Jeg har købt lidt løbende op over de sidste 8mdr. Jeg tror sgu casen kan gå hen og blive helt god over de næste år.
-
Kan de så få solgt Wulgan til en bare rimelig pris. Men det må være en joker vi må vente at se. Jeg tør ikke håbe på en god pris for Wulgan. Produktet er jo super godt. Men desværre tror jeg køber har fat i den lange ende. BIotek P skal jo sælge de kan ikke bruge produktet selv.
-
Ja det er vi nok, det har heller ikke være en sexet investeringscase i mange år med dårlig øko og en creme der ikke kunne sælge, men ny er case en anden som du nævner med fokus på en kraftig voksende enzym industri, mange nye produkter og nye kunder der ringer hver uge så lover det godt fremover. Fint med en god pris for W, skal forhåbentlig ikke sælges på historisk salg, men tro der er mere at hente på omk besparelse end salgspris. NOK 20,- i 2022, hvis nuværende vækst holder

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
De har en god pipeline