Biotek-snakken — November 2019
-
Amarin har kæmpet lidt med ATH omkring $23 i forhandlen, lad os se hvor den ender iaften. Med alle de præsentationer på AHA i weekenden og særligt Evaporate trial data, så kan det godt være der er flere de vil ind heriblandt sikkert en af de 55 mln shortede aktier
-
Hvis det er alm konvertibler tror jeg man har ret til aktier til $22 hvis kurset bliver så høj
https://www.berlingske.dk/business/konvertible-obligationer-et-godt-supplement-til-aktier -
Hvor kommer de $22 fra ? Er det ikke $23,85. The Convertible Notes have an initial conversion rate of 41.9208 shares of the Company's common stock per $1,000 principal amount of Convertible Notes (which is equivalent to an initial conversion price of approximately $23.85 per share of the Company's common stock, representing an initial conversion premium of approximately 35.0% above the closing price of $17.67 per share of the Company's common stock on November 13, 2019).
-
Jeg gad ikke finde det præcise beløb. Men initial conversion rate må vel være det vi skal regne med. Mon ikke der korrigeres for udbytte frem til indfrielsestidspunkt. Jeg synes ikke man helt kan afdække konsekvenserne i denne aftale. Men jeg kan godt regne ud, at opkøb af egne aktier til $18 og udstedelse til +$23 er rimelig forretning

-
https://finance.yahoo.com/news/halozyme-therapeutics-inc-announces-pricing-035700781.html Pressemeddelelsen beskriver at det er HALO, der bestemmer ved indfrielsen om det skal være cash, aktier eller kombination heraf - “companys election” Så i tilfælde af at tingene går som vi håber bliver det cash og ikke flere aktier ?
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind