Biotek-snakken — November 2019
-
-
-
-
God morgen.

-
-
Hvad synes folk ellers om Oncology Venture efter Q&A i går? Personligt synes jeg det er super spændende med 3 produkter indefor onkologi som kan ramme markedet indenfor et par år. Og med en samlet markedsværdi for hele firmaet på 130 mio SEK er det CHEMM og VELO på 10-dobbelt speed, hvis OV rammer med bare et produkt........ jeg har smidt nogle penge i jeg kan tåle at tabe....... For der er klart risiko, men med alle de gamle studiedata, og sikkerhedsprofilerne i orden har de en rigtig god
-
ØU: IBT– Det ligner kun en mindre forsinkelse
Infant Bacterial Therapeutics har i dag torsdag d. 7. november rapporteret sit regnskab for 3. kvartal. Normalt er kvartalsregnskaber ikke specielt vigtige i biotekselskaber, men givet at dette er det første hele kvartal efter at Fase 3 forsøget med IBT-9414 påbegyndtes 4. juli 2019, er fokus rettet imod hvordan selskabet vil kommentere på studieforløbet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind