Biotek-snakken — Oktober 2019
-
Hej og godmorgen Helge du lovede den 24.09 at du vil komme med lidt info vedr. Hansa Biopharma håber stadig du har lidt at byde ind med på forhånd tak og skulle der være andre nu hvor vi har fået så mange nye vil det være super forsat god weekend til alle
j -
Jeg har telefonmøde med virksomheden senere på ugen.
-
Sorry ventetiden.
-
1
-
Er der nogen her inde som følger Biotek Pharmacon i Norge. Interessant lille spiller som arbejder med enzymer og immunstimulerende midler inden for sårpleje, dyrefoder og kosttilskud. Den er begyndt at stige pænt op mod regnskabet senere i måneden. De er meget sandsynligt at de endelig begynder at få plus på bundlinjen fra næste Q.
-
Jeg har fulgt selskabet i årevis og præsenteret dem ved div. investormøder. Selskabet har godt no hængt i bremsen. Især med deres sårpleje produkt.
-
Helt enig Helge. Firmaet har i den grad ligget underdrejet. Men siden Jørgensen kom i chefstolen syntes jeg man kvartal for kvartal har kunne spore bedringer. Nu står vi efter min mening sansynligvis foran et mindre gennembrud hvor selskabet kan vende mange års minus til plus og øgende indtægter q for q. Bevares de fleste inklusiv undertegnede har nok opgivet Wulgan som blokbuster for længst men meget mindre kan også gøre det fra nuværende aktiekurs. Actic Enzymes vokser jo også fint q for q .
-
1
-
Rasbom, en sjov og interessant artikel om Biotec Pharmacon. https://biotec.no/wp-content/uploads/2019/09/MedNous-Sept.-2019.pdf. Der er også interessante nyheder omkring brug af deres HL_SAN som muliggør 8x hurtig bakteriel diagnose i LRI.https://arcticzymes.com/news/. Det er way over my head som det hedder på godt dansk men resultatet deles flittigt på twitter, og jeg ser frem til muligvis at høre mere om dette på CC ved Q3
-
1
-
Tak for linket lahn1 Det ser ud til at Arctic Zymes bliver Biotec P primære forretningsområd fremadrettet. Jeg tror vi gåe en spændende fremtid i møde. Men nu må vi se over de neste kvartaler. Der skal fremgangen gerne bekræftes. Men jeg vil tillade eg at melde kulør som forsigtig optimist....
-
Hej LP90..Vi kommer nok til at vente på nyt eventuelt ved årsrapporten d. 31/10 og efter mødet hos FDA i oktober.
-
Jeg har et frimærke. Jeg arbejder på eventuelt at få Q&A m.m. BH Helge
-
Test
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind