Biotek-snakken — Maj 2018
-
Også positivt at de institutionelle investorer står klart med cash lige med det samme. Den her emission blev lukket meget hurtigt. Yderst positivt.
-
Netop. Det var ventet der skulle hentes penge i år, og fint de institutionelle gerne vil have flere - men jeg er altid ked af at blive udvandet. Så jeg forstår godt vi skal ned, men 2 kroner er en overreaktion. Som sagt svarer udvandingen til ca. 30 ører - men markedet reagerer jo typisk ned efter en kapitaludvidelse, men her kommer der ingen nye aktier til salg - det er eksisterende aktionærer som er blevet sure over de 16,50 og nu sælger ud. Mon ikke det gap skal lukkes hen mod opnoteringen
-
Andet halvår 2018. Udmeldt på generalforsamlingen i september 2017. Jeg ringede ind til dem for et par uger siden for at høre om alt gik på skinner, men de ville selvfølgelig ikke sige noget. De sagde at de fastholdt udmeldingen, men det betyder jo ikke noget. De har endnu ikke udmeldt en konkret dato, men sker det ikke inden 30. juni, så lever de for første gang ikke op til forventningerne. De har også lovet mindst en samarbejdsaftale i år.
-
Interessant. Tror Nuevolution er en god langsigtet frimærke case at have i PFèn.
-
Jeg har solgt min position. Jeg tvivler på opnoteringen kommer som lovet efter der ikke kom noget nyt frem på generalforsamlingen - i hvert fald ikke noget som var vigtigt nok til referatet. Og så har jeg jo også haft den samme bekymring for at der pludseligt kan komme en dårlig nyhed i ROR\gamma\t om at forsøgene afbrydes. Som den perma-bull jeg er, sidder jeg jo konstant med ret høj risiko i min pf generelt, så det var på tide at skille mig af med den mest risikable aktie. Det er også altid...
-
.... en grund til mine beslutninger om at handle. Og så røg den ud. Jeg forsøgte at ramme bunden, men det lykkedes heldigvis ikke
Der var først 2 store salgsordrer på 10.000 hver og så en stor på bunden på 20.000. Det synes jeg også er lidt skræmmende, man kan i hvert fald sige at volumenbalancen er vendt til det negative. Men pøj pøj med jeres investering 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind