Biotek-snakken — September 2017
-
Men BMS filing når formentlig først FDA, når Cabozantinib får afgørelsen - og mon ikke FDA er mere interesseret i øget konkurrence. Exelixis må jo have haft mange samtaler med FDA løbende, så de må jo vide at FDA er interesseret - og man har trods alt også data fra fase III (Meteor studiet) i 2 linie. Det er i hvert fald noget af en bummert af Exelixis, hvis FDA afviser grundet fase II
-
Helt enig Sukker. FDA må være interesseret i konkurrence i frontline og Cabosun studiet har jo også vist gode resultater på PFS. Nervøsiteten går måske også på hvad der kommer frem af nye data på ESMO, hvor der både kommer opdaterede data fra Cabosun og Checkmate-214
-
Clovis nede 5 % selvom de rammer både primary og secondary endpoint for ARIEL3.. Tesaro også nede med 5 %.. Hænger faldende i de to sammen og evt. med ESMO eller hvad?
-
Nok en fin ide at gøre sig klart om man er inde på den lange bane, for der kan komme bølgegang det næste halve års tid. Både NBI og Exelixis ligger højt, så ikke noget dumt tidspunkt at hoppe ud. Alternativt blot sælge 1/3 mere, hvis du vil prøve lykken med fase III i HCC
-
Hvad siger du til Exel's update i dag, lyder godt i mine øre, men jeg er som sagt kun en novice: today announced updated results from the CABOSUN randomized phase 2 trial of cabozantinib in patients with previously untreated advanced renal cell carcinoma (RCC) with intermediate- or poor-risk disease per the International Metastatic Renal Cell Carcinoma Database Consortium (IMDC)
-
-
tianc - har kun hurtigt skimmet diverse nyheder og har ikke hørt Exelixis/Ipsens præsentation. Får nok først tid i weekenden. Jeg selv solgte ca. 1/3 omkring kurs 23 og fik derved hevet min oprindelige investering hjem plus lille gevinst. Resten af gevinsten bliver jeg liggende med i hvert fald ind i 2018 og ser tiden an. Synes Exelixis gør det ret godt og har stor tillid til ledelsen - og skulle der komme dårlige kliniske data er det ok. Spændende hvad kursen siger i dag ved åbning
-
« Tilbage
Ritzau Finans
Onxeo SARealtidskurs
Forandring
-47.94% Senest16,40 DKK
Køb
Sælg
Læs mereOnxeo/Oddo BHF: Sænkes til reducer - NY
09:26
Onxeo er ikke længere inde i varmen hos Oddo BHF, rapporterer Bloomberg News.Det fransk-tyske børshus skærer anbefalingen af aktien til reducer fra køb, efter at Onxeo mandag aften præsenterede skuffende resultater fra et fase 3-studie med selskabets mest fremskredne lægemiddelkandidat, Livataq, mod leverkræft.
Aktien i Onxeo falder tirsdag
-
50%
-
-
Lægger du din analyse herind i chatten af Nuevolution, når den er færdig Helge?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hvad vil du råde en novice til?