Biotek-snakken — Maj 2017
-
@Sukkeralf - Jeg har en håndfuld i Editas. De har lige "vundet" en patent sag, og er umiddelbart godt positioneret fremadrettet. Jeg fandt inspiration til den på Inrater, hvor Peter Hildebrandt skriver om virksomheden

-
Merck udvikler alternativ CRISPR-metode
Den tyske life science-koncern Merck har efter eget udsagn udviklet en ny metode, som kan gøre genredigeringssystemet CRISPR mere effektivt, fleksibelt og specifikt. Flere patentansøgninger er indleveret på teknikken.
(medwatch.dk)
-
Det bliver spændende at følge Nordic Nanovector på mandag ovenpå meddelelsen efter luk fredag http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=427853
-
De er gået i selvsving på hegnar http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2385968 - jeg vil være meget tilfreds blot lidt af optimismen viser sig i kursudviklingen ...
-
Som lægmand er der noget jeg ikke forstår. Der er meget store forventninger til nye data (for 20/100) på ICML 14-17 june (abstracts 7 juni). Er der overhovedet nogen chance for at de kan nå at rekruttere, behandle og evaluere patienter på kun 3-4 uger ?
-
@Mayflower Korrekt SRC udtaler sig om risikoprofilen. Så vidt jeg ved er der meget få data for 20/100, der har vist usædvanligt god effekt. Men med ringe statistisk signifikans pga antallet, derfor ønsket om at øge antallet.
-
ja man må da sige at det ser interessant ud Nordic Nanovector. Os mange investorer som er opmærksom på den, og tror at biotekselskabet går en spændende fremtid i møde. Overvejer et lille frimærke i den, er der nogle af jer der er inde med et frimærke? For mig er det ikke mere end en frimærke kandidat, da der kommer til at gå mange år før at de evt. kommer til at tjene penge.
-
hvad med danske Forward Pharma og danske Dandrit, som er noteret i USA. Er der nogle af jer der er inde i den/dem?
-
spændende. overvejer os et lille frimærke til den lange portefølje.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
with 100 mg/m2 Lilotomab Regimen in Phase 2 Cohort in NHL"