Gubra — November 2024
-
He Gubras værdi er 0,2%, gentager 0,2% af Novo. Det er helt fair du synes hele dette fedme space bliver en nitte da novo og LLY løber med det hele. Men din og min oplevelse/indsigt af hvordan branchen fungere er som nat og dag. Så tænker ikke det giver så meget mening at fortsætte. God vind med dine investeringer
-
Den beregning kunne du måske uddybe, og så synes jeg i øvrigt nok, at der er tale om en ganske uhørt og svært uforståelig eksponering af Gubras meget spæde fase 1 resultater - med din erfaring bør du vide, at Gubras Amylin har i omegnen af 90 procent chance for slet ikke at blive til noget, og/eller at blive overhalet indenom, sådan som det eksempelvis er tilfældet med hele ZPs ellers så håbefulde pipeline i (indtil videre) samtlige sammenhænge?!
-
Uddybe beregning? Du kan jo bare slå op på begge selskabers mcap. Det havde du vel selv gjort da du nævnte forholdet mellem værdansættelse mellem novo og gubra. Men nej jeg stopper den her.
-
Mit udsyn tager såmænd blot sit simple udgangspunkt i de helt faktiske forhold, og egentlig ikke så meget andet end det. Det betyder imidlertid ikke, at jeg godt kan se, at der om nogle år måske godt kan være fugls føde på de nuværende hårdtpumpede "fugle på taget", men der er Gubra altså slet ikke endnu - god aften og pøj-pøj

-
Go morn, ser da ud til, at aktien langsomt stiger.......mon ikke det kan være forventninger til data fra deres fase I, som skulle komme her i November.
-
Gubamy fase 1 data er ude....
-
Vægttab op til 3,25% på højeste dosis mens placebo tog 1% på
-
Doser op til 6mg
-
Halveringstid 11 dage
-
De vil præsentere interim data i første halvår 25 fra 1B forsøget
-
Der er konference call i morgen kl 14, så der kommer nok mere data via de slides.
-
-
Lad os se hvilke data de også præsentere i morgen
-
Men JPMorgan frigav i fredags en analyse af ZP, hvor de værdisatte ZP amylin Petrelintide til 45 mia kr her og nu. Til sammenligning er værdien af HELE Gubra 7,8 mia. Jeg siger IKKE at Gubra skal stige op mod de 45 mia. Jeg siger den forskel er alt for stor
-
GUBamy 4,25% placebojusteret efter én dose. Petrelintide 4,8% placebojusteret efter én dose
-
Det behøver ikke nødvendigvis at have nogen betydning. De doser typisk op til det højeste de kan med en enkelt dosis. Så det siger at Petrelintide formentligt er mere potent end GUBamy.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind