Gubra — Juli 2024
-
CEO sagde direkte på et investorkald at de fortrækker at blive opkøbt frem for en licensaftale. Jeg kan ikke mindes at have hørt en CEO sige det "public".
-
Men de har via VK2735 en glp1/gip agonist lige som mounjaro/zepbound fra LLY. vk2735 har dog vist de første mindblowing vægttab og med få bivirkninger. Så det stof gætter jeg på der er aller flest i branchen der følger
-
Om det bliver til et salg af selskabet eller licensaftale må tiden vise.
-
Som sagt ingen anbefaling. Blot en henvisning hvis man er nysgerrig på andre mulige fedme plays.
-
3kilofisk. Narg synes jeg ikke helt man kan sige. Stoffet var rigtig nok i de afsluttende prækliniske adme tox forsøg. Men der er hermetisk lukket for info på disse BI stoffer. Og det er jo BI der betaler regningen. Så det er altid (for mig i hvert fald) lidt mere uklart om de tager det enkelte mol
ekyle videre til næste fase -
Så derfor skal en sådan nyhed også give et hop til kursen. Men jeg havde i hvert fald selv undervurderet hvor meget ekstra energi det fik. Så derfor fik jeg solgte min trader aaaalt for tidligt. Meeen jeg skal hvis ikke klage

-
selvtak
-
Det første man bliver blind på, er sjovt nok øjnene. Det står jo direkte i dagens gubrba meddelelse at der er tale om et "first-in-class triple agonist". Det kan ikke være "first in class", hvis det "blot" er de samme 3 hormoner som LLY rammer med Retatrutide. Så der er altså tale o en ny kombi......uhhh nu stiger spændingen. BI går nu mere aggressivt
-
Haha bullish den får du hvis selv lov til at tage æren for. Men hvis nu du har de 37 fra kurs 140, så kan der også blive råd til mer end en enkelt god flaske

-
Som investor i de her fedme selskaber skal man være klar over de vinger ret meget. Så man skal have strategien på plads hvad man gør hvis den f.eks uden nyheder siver ned under det man har betalt
-
Og så ikke at forglemme elementerne med data read out. Dårlige data og det er seriøst bøllebank. Og den slags data kommer alle selskaber til at ramle ind i.
-
Men jeg er ikke i tvivl om at dagens meddelelse forstærker den internationale fokus på gubra. Hvad end den fokus så måtte ende ud i
-
Gubra-aktie banker op med over 17 pct. efter fedmenyt https://proinvestor.com/investornyt/1179706/gubra-aktie-banker-op-med-over-17-pct-efter-fedmenyt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind