Gubra — Juni 2024
-
Pt er det nok Viking der får mest eksponering. De præsenterede jo også totalt vilde data tidligere på året. 13% vægttab på 12 uger. Et lille studie. Men wegovy l
igger jo på 15-17% efter 68 uger.... -
Amycretin fra novo på 12% efter 12 uger
-
Jeg købte mine første viking i sidste uge. Det er rent play på et muligt opkøb. Men er der niogen der vil betale +$10 mia. Det er det helt store spørgsmål. Pt er det største fedme opkøb været til $2,7 mia. Novos dyrest $1 mia. Så der er laaangt op.
-
Også derfor jeg i udgangspunktet ser større sandsynlighed for et muligt opkøb af gubra end ZP. Altså under forudsætning af positive data.
-
Men viking trækker godt nok meget opmærksomhed. Og for mig helt usædvanligt, så fortalte de sidste uge på en investor konference at de helst ser sig selv opkøbt frem for en licens deal.
-
ja de HAR fantastiske data, men samtidig også meget smal pipeline. Omend de lige har flaget at de også har en amylin på vej
-
Mit take er også at kursen vil falde med en licensaftale. Så for mig pure play på "det umulige"
-
Det var hvis nok for dagens solo rableri

-
Selvtak. Kan se den lige fik et ekstra skud på volume. Tænker den lige blev nævnt på et andet medie. Der skal helst ikke for mange ind som intet aner om selskabet eller fedme. For det er dem der også straks sælger NÅR den uundgåeligt kommer til at sive tilbage igen til xxx
-
Gubra deltager pp weekendens store ADA konference. Indledningsvis kan jeg kun se 3 præsentationer fra dem. Alle i deres CRO arm og ikke egn pipeline. Men ADA tiltrækker stort set alle topfolk fra branchen. Så der pågår rigtig mange samtaler/forhandlinger. Alle topfolk der har noget med fedme at gøre er til stede
-
Hvorfor har kursudviklingen været så negativ gennem lang tid for Genmab? Og hvordan tegner det fremover? Zealand Pharma har haft en fantastisk kursudvikling, og nu står de over for nogle meget afgørende data. Data, der også vil påvirke Gubra, som ligeledes har amylin i pipelinen. Novo udvider produktionen i USA. Novonesis efterlader et positivt indtryk på investorerne efter kapitalmarkedsdagen forleden. https://proinvestor.com/boards/121002
-
Zealand Pharma announces positive topline results from the Phase 1b 16-week multiple ascending dose clinical trial with long-acting amylin analog Zealand Pharma announces positive topline results from the Phase 1b https://proinvestor.com/boards/121004/
-
Hvis ikke snart, der kommer et lukrativt bud på Gubra, så er der et eller andet helt galt?!
-
Det var en vild dag i dag. Handlet for 50 mio kr. Stigning på 14%/54kr. Uden reelle nyheder
-
Var den nu ikke steget sådan så ville jeg have sagt den vil gå op i morgen på de nye ZP amylin data. Men med den stigning den har haft de seneste dage.... Og så er der ADA der også starter i morgen
-
Jeg ser ingen aftale/bud på denne side af de første fase 1a data. Det vil ikke rigtig give mening. eller i hvert fald en del større sats
-
Godmorgen. En vild dag venter forude med de resultater ZP kom med i aftes. Det kan meget vel smitte af på gubra. Hvis ZP stiger omkring 10 mia i mcap på dette, så synliggøre det mulighederne for Gubra.
-
Mig bekendt er der pt kun 7 amylin i klinisk udvikling. Novo har 2 (og en mere på vej). LLY har 2. Astrazeneca har 1. Og så ZP og Gubra
-
Der er en del flere på vej fra andre selskaber. Men står man som big pharma og gerne vil have et forspring så vælger man zp nu de har data. Den næste i rækken er så Gubra. Men der skal data på bordet først
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind