Gubra — Juni 2024
-
Det var en vild dag i dag. Handlet for 50 mio kr. Stigning på 14%/54kr. Uden reelle nyheder
-
Var den nu ikke steget sådan så ville jeg have sagt den vil gå op i morgen på de nye ZP amylin data. Men med den stigning den har haft de seneste dage.... Og så er der ADA der også starter i morgen
-
Jeg ser ingen aftale/bud på denne side af de første fase 1a data. Det vil ikke rigtig give mening. eller i hvert fald en del større sats
-
Godmorgen. En vild dag venter forude med de resultater ZP kom med i aftes. Det kan meget vel smitte af på gubra. Hvis ZP stiger omkring 10 mia i mcap på dette, så synliggøre det mulighederne for Gubra.
-
Mig bekendt er der pt kun 7 amylin i klinisk udvikling. Novo har 2 (og en mere på vej). LLY har 2. Astrazeneca har 1. Og så ZP og Gubra
-
Der er en del flere på vej fra andre selskaber. Men står man som big pharma og gerne vil have et forspring så vælger man zp nu de har data. Den næste i rækken er så Gubra. Men der skal data på bordet først
-
- Storebrors smittende positive humør påvirker også lillebro

- Storebrors smittende positive humør påvirker også lillebro
-
Også tillykke til alle aktionærer i Gubra.

-
Vi burde snart holde en "fedme" fest

-
ZP er nu steget 10 mia på nyheden. Så mcap +50 mia. Lillebro er oppe med godt 500 mio til knap 7,5 mia
-
Og en stor del af ZP værdi var i forvejen i deres amylin. Så det visualisere potentialet, såfremt der kan leveres data
-
Dog vigtigt at huske på de kommende data fra gubra er KUN enkelt dose. Som altid når et nyt stof testes første gang i mennesker. Så gives der kun 1 dose, startende med lille dosis, som langsomt øges hvis ikke der ses alvorlige bivirkninger
-
I gubras forsøg er der op til 6 doser. Egentligt har de kun planlagt på de 4 første da deres prækliniske modeller har vist det. Men de har mulighed for at gå højere op. Hvis nu der stort set ikke rapporteres bivirkninger. Men forventningen er kun de 4 doser
-
Så de første data går på at vikse det er safe, og så vise et meget marginalt vægttab. Næste fase er så det ZP lige har afrapporteret på. Så forudsat de første date ser fine ud, så er ZP ca 15-18 mdr foran
-
Storebror har godt nok fået sat ild til handlen. Allerede handlet for 20 mio kr. Og med særdeles gunstige forhold for dem der trader lidt. Sådan som den bølger
-
I anledning af den flotte stigning i tillader jeg lige at sende hatten rundt.
https://proinvestor.com/support -
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind