Gubra — Maj 2024
-
Af dagens meddelelse kan vi se at de nu vælger at få produceret mere API til de kommende forsøg. Det er ikke helt billigt. Så blindet eller ej, så har de nu vurderet de gerne vil tage de udgifter nu her frem for at afvente resultaterne senere på året
-
Så de forsøger altså at speede lidt op
-
Gubra har ikke selv ret meget erfaring med reel klinisk udvikling, så de benytter selv en CRO til at gennemføre de kliniske studier. Det er meget normalt for mindre biotech selskaber. Selv endda de lidt større benytter også ofte CRO til delelementer af den kliniske udvikling
-
Gubra afholder CC nu her kl 10 som jeg egentligt havde set frem til at høre/se. Men ser lige at de har valgt en platform hvor man skal oprette sig med pas
sword mm
-
-
ahh man kan heldigvis også få adgang uden at oprette en profil.
-
Events Platform - Q4
Q4's Events platform is an efficient and secure way to conduct any capital market's meeting online.
(events.q4inc.com)
-
3KiloFisk du har helt ret. Men den mcap Gubra har nu, så fylder CRO delen ikke ret meget i den værdi. Det er helt klart deres fedme pipeline. I særdeleshed deres fase 1 amylin program
-
Men CRO delen validere bare generelt deres platform. Lige som hele 4 selvstændige fedme programmer med BI. Så BI er kommet tilbage til Gubra 3 gange og sagt vi vil faktisk gerne have jer til at finde frem til en lead kandidat indenfor det her specifikke fedme target
-
DET synes jeg er en ret stor validering af Gubras platform og deres team der driver dem
-
Til sammenligning så har BI også haft flere fedme aftaler med ZP. Den første helt tilbage i 2011. Den blev efter nogle år lukket ned. Og så lavede de en ny deal i 2014. Det er den Survodutide kommer fra
-
Min pointe er, at selvom BI allerede havde erfaring via flere fedmeaftaler med ZP, så har BI siden 2018 valgt Gubra til at stå for nye fedme targets og lead kandidater
-
Det siger jeg ikke for at sætte ZP i et dårligt lys. ZP har tydeligvis gang i rigtig meget særdeles spændende. Så jeg ser det ikke som et specifikt fravalg af ZP, men et tilvalg af Gubra og deres platform
-
webcast afsluttet. Godt at se "pipeline" programmerne nu fylder mere i præsentationen, så vi kan få flere detaljer derpå
-
Jeg fik ikke hørt det hele, så skal lige have genhørt dele af det. Men de gør det nu ret godt. Og så synes jeg stadig det ligner en MEGET konservativ guidens på 15-20% vækst, når nu Q1 var 59% vækst. Det var der tydeligvis også analytiker der mente
-
Og vi fik lige en ekstra detalje til sidst. At de netop lige har udvidet deres CRO kapacitet med 50%. Så der er god plads til at følge med den store interesse der er indenfor særligt fedme området. Der er flere og flere større selskaber der har brug for CRO som bla Gubra til at bistå en række prækliniske test af kundernes specifikke stoffer
-
Kort ugevideo: Speedsnak om Genmab,
Gubra, Zealand Pharma, Bakkafrost, Avance Gas, BW-LPG m.fl https://www.proinvestor.com/boards/120315 -
Ja det var en ganske fin Gubra dag i går
Ny ATH som du rigtig nok skriver SL-VH. Under meget stor volume og også fin volume i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind