Gubra — Marts 2024
-
Jeg skal lige have lyttet til cc når den kommer online. Men her er et eksempel på hvor mega svært det er at tolke ret meget ud af de her meget korte 4 ugers fase 1 forsøg. Data er all over the place
-
5,3% tab i højeste dose er flot. Men så har placebo gruppen gabt 2% i samme periode, hvorfor nettotab er 3,3%.
-
Der er også over 20% baseline vægts forskel mellem de 2 højeste dosisgrupper. Det er ekstremt meget, og gør det kun endnu svære at konkludere ret meget på forsøget
-
Dog er det noget nær det mest "safe" kliniske forsøg jeg længe har set. Der er nærmet 0% på alle de viste bivirkninger. Det lyder også hmmmmm. Så alt i alt synes jeg der er meget "støj" i de her data, som udefra er svært at læse alt for meget ind i. Generelt så er det også først fra 10 ugers data og op jeg vægter mest, fordi der skal så små ting til at flytte rigtig meget på de her 4 ugers forsøg
-
Muligheden for partnerskaber kan jeg sagtens følge, men igen, det kræver dataene er der: https://www.facebook.com/share/5fciTYS4tXtP1RDb/?mibextid=WC7FNe
-
Godmorgen

-
Capital Group flaggar över 5 procent i Gubra
27.3.2024 08.25 • Finwire •Capital Group har köpt aktier i danska läkemedelsbolaget Gubra och passerat flaggningsgränsen 5 procent. Kapitalförvaltaren kontrollerar nu 5,87 procent av kapital och röster i Gubra, enligt ett flaggningsmeddelande.
-
Capital group. https://www.capitalgroup.com/intermediaries/dk/en/about.html
-
Så fik vi flagning af ny stor amerikansk investor. Det gør det ikke mindre interessant at det er en amerikansk fond der har spottet Gubra. Det kan godt give lidt ekstra US opmærksomhed
-
Der er flere end kun Capital Group der har akkumuleret, men som ikke har rundet 5%
-
Markedet reagere tydeligvis også positivt på meddelelsen
-
»Som nævnt er vores strategi at lave partnerskaber, og vi ser et ryk, for der er rigtig mange pharma-selskaber, som vil inden for det her (fedme red.), og de har været ude af feltet i mange år,« fortæller Mads Blou, der gæstede tirsdagens udgave af Millionærklubben.
-
Han peger på, at de større selskaber, som ikke er kommet ind på fedmemarkedet i god tid, bliver nødt til at betale sig frem i køen, og det tror direktøren, at Gubra kan nyde godt af.
-
»Hvis du skal komme ind med en forlomme, som et af de større selskaber, så skal du ud og købe op eller lave partnerskaber,« fortæller han og tilføjer:
»Jeg ser et ret stort potentiale i, at de store tegnebøger kommer vores vej.«
-
Et par godecitater
Meeeen lidt skidt de konsekvent kalder CEO det forkerte navn. Han hedder ikke "Mads", men Henrik Blou -
-
Gubra-bestyrelsesmedlem køber aktier for knap 80.000 kr.
27.3.2024 14.51 • MarketWire •
Kopier link til udklipsholderen
Monika Lessl, der er bestyrelsesmedlem i Gubra, har købt aktier i selskabet for 79.520 kr.Det fremgår af en indberetning onsdag, hvor handlen også har fundet sted.
Samlet er der indkøbt 280 aktier til en gennemsnitspris på 284 kr.
Aktien stiger onsdag 9,6 pct. til 285 kr.
.\˙ MarketWire
-
Lau Svenssen fra Millionærklubben har købt for første gang: https://www.euroinvestor.dk/nyheder/erfaren-investor-har-koebt-op-i-dansk-boersraket-er-det-dyrt-ja-det-er?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3t9Xf5AVWbNihoZpWFi11TwdD5ZGy_LlWiOXvNNOXYyj0HWQXFJGP9kOU_aem_AWrRPsRvUsec-Bm8CFOWclC9JNQXs4huScnP1AoIm-mFt3IU2FH3a7srnx4bPQF3fXhjxyj4gWEfJy7QhT_x4oSp#Echobox=1711548451
-
Nyt insiderkøb. Det kan godt være beløbet ikke er så stort. Men det er stadig 2. Gang indenfor et par uger. Og dette insiderkøb er sket i kurs 284. Kombineret med vi har fået ny stor amerikansk 5% investor som har købt til lige godt kurs 300. Det er slet ikke så dumt endda

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind