Gubra — Marts 2024
-
Skal lige love for handlen nu går amok. Handlet over 50k stk på 30 min. Jeg notere mig at der i går er kommet ca 300 flere Gubra aktionær via NN. 10% stigning. Så hvis man var i tvivl, så er det tydeligt der nu er kommet rigtig meget fokus på selskabet på div sociale medier/medier generelt. Men det betyder også der er rigtig mange der køber ind i blinde. Som ikke ved ret meget mere end den stiger meget, hurtigt og det er noget med fedme
-
Pt har jeg kun set denne hvor gubra nævnes i dag. https://www.euroinvestor.dk/nyheder/4-aktier-der-stjaeler-opmaerksomheden-i-onsdagens-boersaabning-5
-
Og så sikkert noget i Tyskland. Men vi afventer opdateringer fra analytikerne. De bliver nød til at komme ud og kommentere
-
-
Tak sukkeralf. Jeg så den faktisk godt i går. Men så at der bla er listet 3 novo projekter der er lukket ned. Tænker det så også gælder en del andre. Så den er ikke opdateret
-
Så blev der lige handlet en 50.000 stk blok. Så der er stadig store købere heroppe
-
Det er lidt interessant at proff investorer stadig køber stort ind heroppe
-
Blokken blev handlet til 343
-
Så kom der endnu en 50.000 stk handel i 340
-
Så det var for 34 mio kr der skiftede hænder der.
-
Det er jo en intern aftalt handel. Så den påvirker ikke bud/udbud siden
-
Det er udelukkende fedme vinklen der har sat ild i kursen. Og så virker det hele mere ekstremt fordi nærmest ingen kendte dem for 8 uger siden. Gubra steg ikke markant hen over efteråret 23 som en række andre fedme selskaber, herunder ZP. Var kursen lukket i 225 ved udgangen af 23 så ville det ikke se så ekstremt ud
-
Hvorvidt selskabet så er det værd det er op til hver enkelt at vurdere. Jeg kan lave argument begge veje. Men når man ser på Gubra mcap bliver man nød til at se på en række andre fedme selskabers udvikling det sidste års tid, inkl de opkøb der har været
-
En investering i Gubra og biotech branchen er bestemt ikke for alle. For det er High risk hvor den “forkerte” børsmeddelelse kan barbere over 50% af værdien af. Og det på få sek
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind