Ennogie — April 2026
-
Personligt satser jeg på, at ESG kan levere en 100-bagger samlet set på mit oprindelige indskud fra 2019. Med geninvestering af gevinsten (ca. +460 % da jeg solgte hovedparten omkring 30 kr.) betyder det, at kursen skal op omkring 70 kr. for at nå det mål. Jeg ser det som realistisk muligt inden 2030 altså på godt 11 år fra første køb.
-
Det er nemmere at lave en 10-bagger nu ved kurs 3, end det var for os, der betalte 5,33 i 2019. Virksomheden er meget mere moden i dag, og risikoen er lavere – forudsat at de får de 10 mio. kr.Man kan sagtens købe efter emissionen, og måske endda stadig til omkring 3 kr, hvis Q1-regnskabet skuffer. Alt afhænger selvfølgelig af ens individuelle strategi.
-
Jeg er meget optimistisk på ESG, og ja – jeg er personligt stærkt engageret med en stor position i aktien. Min analyse bygger på det, jeg har fulgt siden 2019, men den er naturligvis farvet af min egen tro på potentialet. 100-bagger-målet er mit drømmescenarie men mindre er også helt fint. Kursen har tidligere vist, at den kan stige hurtigt under de rette forhold, men om det gentager sig, ved jeg selvfølgelig ikke. Derfor bør alle altid foretage deres egen research.
-
https://x.com/EVCurveFuturist/status/2047439202397401114/photo/1 Kina rykker - forudser US og EU følger trenden fra 2026 og fremadrettet - tidligere omtalte EU direktiv + Ennogie som nu har deres ejet batteri. Frontløb det potentielle salg eller afvent salgstal. Vurder selv i.f.t ejen risikoprofil.
-
-
PM 12:30 "Børsmeddelelse nr. 7. 2026 Information inden generalforsamling - Styrkelse af kapitalgrundlaget" - https://ennogiesolargroup.com/borsmeddelelser-2/aktien-2/#/embedded/announcement/14906679 Ennogie har p.t. kun sikret 3,5 mio. ud af potentielt 10 mio. - de arbejder på sagen.
-
-
Det er positivt, at de allerede har 3,5 mio. på plads. 10 mio. er et forsigtigt worst-case budgettal, ikke et mål de nødvendigvis skal ramme præcist. Ledelsen understreger, at det endelige behov afhænger af aktivitetsniveauet og interne forbedringer.
-
Bestyrelsen har bevidst skrevet 'op til 10 mio. DKK', netop for at holde døren åben for et lavere behov. Det kan meget vel ende på kun 5 mio. kr. eller derunder. Jeg tror, en del har solgt i panik, fordi de frygtede, at hulllet ville blive betydeligt større end de 10 mio.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Uanset, så bliver det rart at få afklaring på kapitalen