Ennogie — Januar 2025
-
Jeg er ny herinde, og kunne godt tænke mig at høre jeres mening om Ennogie Solar Group, hvad vil der ske for firmaet i 2025 ? De har jo faldet en del på det seneste, men jeg forventer udfra et positivt marked i tyskland og polen pga energiomlægningen bør smitte af på solcelletage. Hører meget gerne jeres mening. God weekend C
-
Velmommen til. Ennogie Solar Group er 100% klar til at levere BIPV tage i Danmark, Polen, Tyskland og Østrig så i bund og grund venter de bare på ordrene begynder at vælte ind. Som du kan se i tråden nedenfor har de været på flere messer i DK og senest i Tyskland. Masser af information nedenfor. God læselyst.
-
Hvem af jer har aktier i ESG og hvor mange cirka har i - hvis i vil oplyse det ? Jeg tænker at opkøbe flere primo 2025 end jeg allerede har ! God Søndag C
-
Ja, jeg køber også flere aktier og er fra 2019. Jeg kan ikke gå i detaljer med, hvor mange, men jeg starter normalt med et par procent af den samlede portefølje i en ny aktie og bygger op derfra. Derudover bruger jeg en uge på at analysere selskabet, og nogle investeringer kræver over 100 timer, mens andre kan tage over 1000 timer, især når investeringerne øges. Jeg har skrevet meget om investeringscasen, som er tilgængelig i tråden, så det burde ikke tage lang tid at gennemgå. Jeg vil dog under
-
Er du klar til batterier under $30/kWh ? https://x.com/skorusARK/status/1883929200496935148
-
https://x.com/JessePeltan/status/1855325350483357892 mener det var det her
-
To danske børsselskaber ramt af flere mystiske aktiehandler
En af børsmarkedets gamle ræve Kim Mikkelsen, fra de børsnoterede selskaber Ennogie og Strategic Investments mistænkes nu for at holde hånden under
Økonomisk Ugebrev (ugebrev.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
dejlig med den dialog der er kommet ind i tråden igen jeg er også langsigtet har været med siden 22 lidt inde og ude men bygger mere og mere op