Ennogie — November 2023
-
Haha jeg tænker godt Ennogie kan "nøjes" med europa

-
om 1 år er vi over 35kr så det fås vis ikke ret meget bedre. Med renten på vej ned kan det ikke vare længe inden vi ser en vending. Selvfølgelig forudsat at Ennogie faktisk kan lave den profit margin de har nævnt i prospektet. Det mangler vi nemlig at se.
-
Lidt sker der da
Superbrugsen i Dalby https://www.facebook.com/search/top/?q=tømrerfirmaet pro tagenergi aps -
Enig med wisuwa. Da regnskabet ikke kom før åbning, så håber jeg det kommer efter. Historisk ser det dog ikke ud til de har lagt sig fast på en specifik model/tidspunkt. De har både præsenteret før, efter og i børsens åbning
-
Der er en del ting jeg vil holde øje med. Oms og forbedret ebitda. Får vi den der oppræcisering. Backlock. Noget nyt lom SunSpot. Første indikationer på salg? Batteriet?
-
Regnskab på bagkant af hård opbremsning i byggeriet. Hvordan klare Ennogie sig der? Måske det lysner mht renterne. Nu er der analytikere der taler om op mod 4 rentenedsættelser i 2024. Time will tell
-
Den der superbrugsen er ret interessant! Der findes næppe ret meget bedre cases end på supermarkeder. De kan bruge hver eneste kwh til deres køle/frys. Så er det en test case Coop har sat i gang?
-
Jeg har læst regnskabet igennem. Mange røde flag. Faldende ordreindgang ("tilbud" er fugle på taget), stigende arbejdskapital, en meget anstrengt likviditet, en noget kreativ bogføring (aktivering af interne ERP ressourcer). Der kommer med stor sandsynlighed en massiv emission og så er det slut med den feberværdifastsættelse (P/S på 5 etc)
-
DenOndeSelv - velkommen på PI - kan se du oprettede dig som bruger for en time siden. Gør gerne os en tjeneste og sæt dig ind i Ennogie - Når der er penge i kassen og der kommer 12,3 mio ved warrants exercise i december, så er der jo ikke brug for flere penge, og dermed ingen massiv emission.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind