Ennogie — September 2023
-
Hvor meget CO2 udleder hver dansker?
Klima - Danmarks Statistik
I 2021 udledte vi 44 mio. ton CO2-ækvivalenter, når man ser på udledningen inden for Danmarks grænser. Det svarer til 7,5 ton CO2-ækvivalenter pr. indbygger i Danmark. Det var i 2019 det var 5 ton -
17 tons her, ingen højere https://concito.dk/bliv-klimaklog/hvad-kan-man-selv-goere
-
-
For de nysgerrige har jeg skrevet en update efter sidste uges DAF præsentation
-
-
Nu har jeg ikke fulgt Ennogie tæt det sidste års tid. Men deltog i DAF mødet i Kolding. Ved ikke om det har været et diskussionsemne her på forum, men der kom et spørgsmål om hvorvidt det kunne blive nødvendigt med en kapitaludvidelse til at finansiere de kommende års forventede store vækst. Dette bliver ikke nødvendigt, da fremtidig vækst kan finansieres via driften. Ved godt han ikke kan stå og annoncere en kapitaludvidelse, men synes alligevel det var meget opløftende.
-
Tak for indspark radar24. Det er rigtigt det blev nævnt. Jeg har også noteret "20-25 mio forbedring i CF for 2024". Men da jeg ikke heeelt fangede de mere specifikke detaljer unlod jeg den i min gennemgang. Men rigtig godt du bringer det på banen.
-
Helt overordnet ved jeg man som virksomhed kan tilkøbe sig en "forsikring" der gør man ikke binder kapital i den lange transport fra asien til Europa. Man skal først selv bruge arbejdskapital ved første dock i en europæisk havn. Altså reduceres kapitalbinding med 2-3 mdr per shipment der kommer hjem. MEN adgangsbilletten til den mulighed er at der skal være positiv ebidta. Med den nye guidens er det lidt en clifhanger
-
Inden udgangen af året er der warrants der skal udnyttes. De indbringer selskabet 12 mio. Så en kombination af de penge og den reducerede kapitalbinding vil helt sikkert gøre godt
-
Solceller på taget - spar penge med solenergi | Ennogie
Få bæredygtig strøm med integreret solceller på taget fra Ennogie. Udnyt solenergi, spar energi - Få miljøvenlig strøm med vores solcelletage.
Ennogie (ennogie.com)
-
TheNote, https://www.facebook.com/ProTagenergi , de laver en del af ennorgies tage
-
TheNote du kan se her hvem der er deres primære montagepartners i Jylland
-
Et solcelletag som kan monteres simpelt og hurtigt | Ennogie
Ennogies solcelletag er udviklet til simpelt montagearbejde og kan udføres af alle håndværkere ✓ Find samtidig vores gør-det-selv guide »
Ennogie (ennogie.com)
-
Men vil stadig anbefale man følge med på den tyske webpage og LinkedIn. Både den danske men i særdeleshed den tyske LI side.
-
Solardach Magazin - Ennogie
Informieren Sie sich im Solardach Magazin von Ennogie über Photovoltaik, Montage, Förderung, Batteriespeicher, E-Mobilität oder Wärmepumpen.
Ennogie (ennogie.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind