Ennogie — Maj 2023
-
Så håber jeg de har skrevet et noget længere afsnit om Sunbird/Norlys aftalen. At de sætter mere konkrete ord på hvad det her helt konkret betyder. Hvordan 1+1 bliver mere end 2.
-
Jeg har i hvert fald konstateret en del ikke har forstået konceptet. Hverken det der står i årsregnskab eller da selve meddelelsen kom ud
-
Det gælder også blandt investorer der ellers har en ganske pæn sjat aktier
-
Så en visualisering af hvad det betyder. Det flow der er mellem Norlys, ennogie og
den enkelte boligforening -
Det her har potentialet til at blive rigtig stort. (over de kommende år)
Derfor er det også vigtigt det er let forståeligt for markedet -
Claró! Der er god organisk vækst, de tapper ind i en geopolitisk relevant megatrend og de lander spændende samarbejdsaftaler. Håber de bruger lidt mere krudt på at få 'solgt' potentialet til investorkredse. Savner mere PA-action
De er liiiige lovlig passive til min smag. Det er fint at være forsigtig, men som du siger, så kan man godt bruge lidt kræfter på at få visualiseret, hvad fremtiden byder på
. -
Næppe - kan ikke forestille mig, at nogen vil risikere en indsidersag på så lille et beløb.
-
Nej Karbold. Men håber det er efter luk som sidste gang. Synes det er en uskik når noterede selskaber annoncer i børsens åbningstid. Det gør det primært er de mere proff investorer der hare mulighed for evt hurtige reaktioner
-
Historisk har Ennogie både annonceret før, i åbningstiden og efter
-
2022 var efter. Q3 2022 var før
-
Jeg så der var lagt en 25k blog til køb i 26. Kan se den blev handlet omkring 27.
-
haha ja. Men håber der er efter luk modellen de benytter fremadrettet
-
Har I ikke set, at regnskabet er kommet?

-
Kl. 15:30

-
Ennogie: Engangsudgifter og dårligt vejr trak indtjeningen ned i første kvartal https://www.proinvestor.com/investornyt/987078/ennogie-engangsudgifter-og-darligt-vejr-trak-indtjeningen-ned-i-forste-kvartal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind