Ennogie — April 2023
-
The interest in the Ennogie solar roof on the BAU München is really huge. ?
After just a few hours, it was clear to the Ennogie Deutschland GmbH team that the estimated amount of information material would not be sufficient to meet the extraordinary attention paid to the award-winning all-roof solution for photovoltaics.
-
All levers were quickly pulled out to organize replenishment so that every visitor to the booth could also get advice on how to reduce costs and CO2 emissions with the Ennogie solar roof.
The rush shows that innovative products and companies that drive the sustainable construction transition and can make a positive contribution to the climate.
-
Heftig udvikling i Tyskland. De rykker altså bare og gør spillepladen klar til virksomheder som ESG. Nu skal der seriøst bare
sælges nogle solcelletage! https://www.reuters.com/business/energy/german-cabinet-approves-bill-phase-out-oil-gas-heating-systems-2023-04-19/?utm_source=cbnewsletter&utm_medium=email&utm_term=2023-04-20&utm_campaign=Daily+Briefing+20+04+2023 -
Det er da godt, at det går så godt i Tyskland.Så mangler vi bare danske regler, der gør sådan et tag relevant for boligforeninger og offentlige bygninger, og tænk lige, hvis store landbrug lagde sådan et tag på stalde og lader, men det skal den statsstyrede regulering nok forhindre.
-
Privatkunder med et solcelleanlæg skal fremover betale transporttillæg til Energinet. https://finans.dk/erhverv/ECE15641270/ingen-jubel-over-ny-prismetode-fra-energinet-timingen-er-bestemt-ikke-god/
-
Bikuben hvilken boligforening/projekt er det?
-
Bikuben jeg har lige forsøgt at se om jeg kunne finde artiklen. Dog uden held. Så hvis du engang ved lejlighed finder den så må du bestemt gerne poste her

-
Wisuwa: Der kommer altid lidt flere detaljer på specifikke emner ved en GF. Men mange af dem er mindre nuancer så skal fremstilles i den rette kontekst.
-
Og har lige et par enkelte ting jeg lige skal have vendt
-
Men helt overordnet tog jeg hjem med en god fornemmelse i maven.
-
Fik også hilst på den nye COO Martin, for første gang. Må sige det har været et par rigtig gode rekrutteringer
sidste år. Hvor både martin og Trine (CFO) begyndte 1/8 -
Så sammen med CEO Lars, er de er i fuld gang med at tage startup virksomheden/kulturen, viderer til næste trin hvor der skal laves faste sporbare processer hele vejen rundt i virksomheden. I den process høstes der også en masse mindre optimeringer, som samlet set øger produktivitet ganske meget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind