Ennogie — Januar 2023
-
Og ja et par interessante måder at trækker nogle paralleller
til andre virksomheder -
sol/soltage
megatrend -
Ja - kunne iøvrigt godt tænke mig at se nærmere på montagen af såvel Ennogie som solartag's tage - og flere. Se lidt på holdbarhed, vejr og vind forhold, herunder ikke mindst regn. Ennogie vinder klart på æstetik/design. Umiddelbart også på montage, selv om Solartag ser ud til at være enklere, men mere sårbart. Kunne være rart med en gang "god byggeskik" gennemgang. Omkostning og usikkerhed kunne være hurdlerne, før den store udbredelse. E
nnogie ligner vinderen. -
Darvin smid lige den der over i debatindlægget, så svare jeg der. Debatten er bedre til at fastholde en række informationer
-
og svaret
-
He jeg tror hverken Musk har kendskab til Ennogie og at de kigger den vej. Hverken i år eller om 3 år.
-
Jeg hælder stadig til vi skal frem til 2025. Hvor jeg tror Ennogie vil omsætte for i nærheden af 500 mio. Det er stadig et lille selskab for de store tagproducenter/bygge relateret (måske VKR/Velux)
-
Men det er en oms og vækst som begynder at blive interessant for de store spillere.
-
SB har du opdateret dit excel siden de opjusterede og kom med 2023 guidens?
-
Ahh okay. Den jeg fandt var fra maj 22
-
ny ATH i dag. 32,3
-
Her de sidste nye tal og opjusterniger på mit excel. Bliver finjusteret i.f.m årsregnskab og 2023 guiding. https://www.proinvestor.com/boards/109579/
-
Tak SB
-
Giver fint mening du har placeret dig i toppen af range i 2023 og så afventer yderlige data før der evt justeres. Ebitda har du dog sat 5 mio højere end deres nuværende
range -
Jeg tror stadig på de ender året tættere på 150 mio i oms end 100 mio. Så der er plads til flere opjusteringer hen over året
-
-
SB du har rettet fra -5 til -1,5 mio i 2022? Deres guide er -4 til -8 mio i 22
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind