Ennogie — December 2022
-
100 mio i år. Så må næste target være at runde 200 mio i nye ordre i 2023

-
Kursen er oppe med 7% i dag, til 29,9. Må indrømme jeg ikke havde regnet med at se den så tæt på 30 igen i indeværende år
-
Også en ok handel i forhold til de sædvanlige stille dage.
-
Ligner 1-2 personer der bare køber den op.
-
Ny ATH luk i 31,0. Kan den så holde sig over 30 resten af ugen? Well jeres bud derpå er lige så godt som min tommelfinger oppe i luften.
-
Det ligner en enkelt, måske 2 der akkumulere aktier. Hvem det i så fald er, ved jeg ikke. Det game er blevet unødvendigt svært siden FinansTilsynet gav Nasdaq tilladelse til at gøre alle handler usynlige. Det giver INGEN mening at lefle sådan for nogle store spiller på markedet

-
Generelt stort spread den første times tid. Og med lavt antal aktier synlige i de 5 lag. Først nu her der er kommet 8,2k til salg i 30,2. Hvis der stadig er en der vil akkumulere et større antal, så vil den blok blive nuppet
-
Super relevant og godt spørgsmål wisuwa. Og jeg har ikke noget konkrete svar derpå
-
Smitespredning får lige nu SÅ hurtigt at de regner med at have toppet inden udgangen af januar
-
Der er ca 3 mdr fra ordre til paneler er landet i DK. Så de må alt andet lige allerede have +3 mdr produktion på vej hjem. Og vi ved jo de har guidet for næste dobbeltop på oms. Så det må være et ganske pænt antal paneler der er på vej
-
Modsat sidste nedlukning, så er der overordnet meget mindre gods fra Kina til Vesten. Så selv hvis de laver hard nedluk på 4-8 uger, så ser jeg ikke shipping kapacitet som nogen udfordring. Så tænker generelt de kinesiske fabrikker vil kunne hente en delaf det tabte tilbage
-
Ennogie endte året i 29,8. En stigning på 163% i år. Langt over hvad jeg forstillede mig i starten af året
-
med 163% i stigning, så blev Ennogie den 2. mest stigende aktie i året. Kun overgået af Torm der steg 283%!!
-
Jeg kan godt "nøjes" med 50-100% stigning i 2023

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind