Ennogie — August 2022
-
Hahaha SB Jeg ser modsat frem til der er nogle der dukker op med en god vin der skal prøve smages

-
Ahlseye det er altid svært at spå om fremtiden. Men Genmab er i en meget eksklusiv klub. Klubben hvor aktien er mere end 100 doblet alene i den tid de har været på Børsen. Det vil svare til Ennogie skal nord for 25 mia kr. Det er alligevel noget af en rejse for et selskab der i år kommer til at omsætte for omkring 60 mio. Mit eget take er jeg tror der er en hvis sandsynlighed for selskabet bliver opkøbt længe inden da
-
Ja vi var 2 personer der som de første investerede i Ennogie tilbage i 2010. Den gang var der intet produkt. Kun et par powerpoinst med en bizz case og 3 unge fyre der havde stiftet selskabet. Så vi købte os ind på casen, og en god fornemmelse med det team der stod bag selskabet
-
Så det har været en lang rejse at nå hertil. Og som alle startups kommer til at prøve, så kommer der nogle setbacks undervejs
. -
Men selskabet er et rigtig godt sted nu, med et super godt produkt, et team der sparker røv og et marked der buldre derudaf. Så jeg er reet fortrøstningsfuld på fremtiden. Også selvom der vil opstå et par nye spændende udfordringer undervej. Sådan er bizz jo også
-
Jeg havde ikke set kursen være hvor den er nu. Det er gået meget hurtigt den seneste tid. Jeg sælger ikke, men tænker også der må komme en periode hvor aktien sætter sig lidt igen til der kommer nye gode nyheder. Men hvad ved jeg. Time will tell

-
Det tænker jeg nu heller ikke der gør. Selskabet skal nok op på et fint 3-cifret mio i omsætning. Så tror jeg der er flere selskaber der begynder at holde lidt mere øje med Ennogie. Store selskaber indenfor tagbranchen eller relateret virksomheder.
-
Ahlseye du har nu også tjent en ret stor procentuel gevinst på ca 1 uge. Husk på det langt fra er givet den bare fortsætter videre op

-
Må jeg spørge hvordan hørte du om Ennogie Ahlseye og hvad fik dig til at købe? Bare lige lidt nysgerrig. Da der jo er kommet mange nye private investore til Ennogie den sidste mdr tid

-
Konceptet lyder helt rigtigt, og omsætningen begyndte at se fornuftig ud, samtidig med at TA så fornuftigt ud på den korte bane. Timingen så god ud, og det kan være lidt svært at finde fornuftige aktier for tiden. Jeg synes ikke rigtig der var nogle minusser at finde.
-
Lige hurtigt de første tanker. Oms på 22 mio og opjustere som ventet range for hele året til 50-60 mio. Så det bliver et travlt 2. halvår med 28-38 mio i oms. Den nye COO Martin Papsø har et travlt efterår foran sig med at skalere produktion og sikre supply
-
i Q1 kom der nye ordre for 21 mio, mens der kom nye ordre ind for 34 mio i Q2. I alt 55 mio på halvåret. Så fin vækst i nye ordre. Og det er så inden strømpriserne begyndte at stikke helt af
-
Så jeg forventer endnu flere nye ordre her i Q3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind