Ennogie — August 2022
-
Tak Darvin og SB. Jeg tænker også der må komme en periode hvor den falder noget tilbage. Well det har den egentligt gjort 2 gange. Men begge gange hentede den stort set det hele igen op mod luk
-
Der må da gerne komme noget nyt positiv FA vi endnu ikke har indregnet

-
Ennogie er dukket op her de seneste dage. Lhttps://simplywall.st/stocks/dk/diversified-financials/cph-esg/ennogie-solar-group-shares/news/private-companies-in-ennogie-solar-group-as-cphesg-are-its-b
-
Ennogie Solar Group (CPSE:ESG) - Stock Analysis - Simply Wall St
Research Ennogie Solar Group's (CPSE:ESG) fundamentals, past performance, valuation, dividends and more.
Simply Wall St (simplywall.st)
-
Ja dec 2019 var der en kap udv hvor ca 10 bruger her på PI, sammen med andre skød penge ind i Ennogie til en kurs der svare til 5,33. Det har hvis ikke været så ringe endda

-
Hahaha SB Jeg ser modsat frem til der er nogle der dukker op med en god vin der skal prøve smages

-
Ahlseye det er altid svært at spå om fremtiden. Men Genmab er i en meget eksklusiv klub. Klubben hvor aktien er mere end 100 doblet alene i den tid de har været på Børsen. Det vil svare til Ennogie skal nord for 25 mia kr. Det er alligevel noget af en rejse for et selskab der i år kommer til at omsætte for omkring 60 mio. Mit eget take er jeg tror der er en hvis sandsynlighed for selskabet bliver opkøbt længe inden da
-
Ja vi var 2 personer der som de første investerede i Ennogie tilbage i 2010. Den gang var der intet produkt. Kun et par powerpoinst med en bizz case og 3 unge fyre der havde stiftet selskabet. Så vi købte os ind på casen, og en god fornemmelse med det team der stod bag selskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind