Medico — Marts 2023
-
De har vist sig temmelig uduelige faktisk og med de exorbitante høje lønninger og bonusser de er udstyret med antager jeg, at de af to onder klart foretrækker Demant frem for en aktivistisk kapitalfond, der sikkert som det første ville smide dem på porten.
-
GN Store Nord: Hvis kapitalfond byder, er massiv præmie mest sandsynlig
https://www.proinvestor.com/boards/111457 -
GN: ELLIOT AFVISER OPKØB - REUTERS
-
GN-aktien sløjfer en stor del af formiddagens store stigninger, efter at aktivistinvestoren Elliot ifølge Reuters har afvist at have en position i det danske selskab.
-
Fra Reuters:
Activist investor
Elliott Management Corp does not have an investment in Danish
hearing aid equipment maker GN Store Nord , an Elliott
spokesperson said on Friday.
Analysts earlier said shares in GN Store Nord were rising
after a media report that said Elliott had bought shares in the
Danish company. -
Jeg kan oplyse at jeg har købt et lille frimærke i GN Store Nord. Nu har jeg i hvert fald hånden på kogepladen.
-
GN: Elliot afviser at have aktieposition i GN - aktien taber højde -NY https://www.proinvestor.com/investornyt/956104/gn-elliot-afviser-at-have-aktieposition-i-gn-aktien-taber-hojde-ny
-
Rigtigt Urban og der står vist heller ikke i meddelelsen at de ikke har haft aktier i GN. Ledelse og bestyrelse i GN virker decideret udygtige på mig. Nu har de fået en forskrækkelse og lad os så se om ikke de ikke ændrer standpunkt med hensyn til deres opfattelse af egen formåen.
-
JKY - Jeg har ikke fulgt meget med her inde så jeg ved ikke hvem som er gamle aktører og hvem som er nye her på Medico chatten. Jeg for min del har fulgt lidt med på Ambu og tilbake i tid GN Store. Men det er først i dag at jeg er gået ind.
-
Jeg har gennemgået regnsakbet her til morgen (og kontaktet Finanstilsynet til morgen om klar besked på storaktionær status). Jeg syntes der er godt potential her og med en stærk bestyrelseformand med Pertola.
-
"Elliot Investment Management ifølge Reuters har afvist at have en position i det danske selskab." ifølge MarketWire. Men hvem presset så på ved GF?
-
Har solgt lidt ud af tank og købt GN for pengene i dag.
-
Ja, det er vel William Demant Invest A/S og Oliefondet, som er de to vigtigste aktionær i tillæg til at selskabet ligger inde med egne aktier, som vel skal bruges til at indfri deres obligation. Men de oplyser også i regnskabet at de 10 størretse aktionærer ejer 39 % af aktierne. Så der må være nogle andre med større positioner men dog under 5 %.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind