Zealand Pharma — Marts 2024
-
Zealand Pharma får løftet kursmål af SEB med 13 pct.
19.3.2024 06.34 • MarketWire •Zealand Pharma får hævet sit kursmål til 805 kr. fra 715 kr. af det svenske finanshus SEB.
Anbefalingen "køb" bliver i samme ombæring gentaget, viser data fra Bloomberg News.
Zealand Pharma-aktien endte mandag uændret i 697,50 kr., hvilket indikerer et potentiale på 15,4 pct.
.\˙ MarketWire -
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://www.proinvestor.com/investornyt/1133643/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Mornings:)
-
Der er blevet stille herinde. ZP stiger under stor oms uden nyhed. Det samme gør Gubra. Der må være en artikel ude et eller andet sted. Måske udlandet?
-
Ahhh ja. Det kan ganske givet spille ind. Men synes alligevel det er steor volume og stor stigning hvis det "blot" er det. Som sagt så stiger Gubra også ret meget under stor oms. Så min umiddelbare tolkning er der er en artikel ude et eller andet sted der handler om alternativer til Wegovy og Zepbound
-
Jeg købte sidste uge en mindre og kortsigtet play i ZP. Så jeg klager skam ikke. Kan bare generelt godt li at vide hvorfor aktier stiger/falder

-
Stroka den artikel er fra i fredags. Det var det der satte gang i oms og kursstigning op til weekenden

-
Så den "nye" artikel var den i Berlingske i går. Men den var egentligt lige så meget en løftet pegefinger for "fedmebobel"
-
I Gubra kan man se på handlen der er en/nogle der akkumulere. Der er flere gange blevet købt 2500-7.000 stk i et hug direkte fra udbudssiden. Jeg så det første gang i går, og det er også sket i dag
-
tak @Stroka
-
Bullish hvad mener du med det ikke er let at købe Gubra?
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind