Zealand Pharma — Februar 2024
-
Mornngs - pre-openng happy:)
-
åbnng forlænget - lige nu 528 op 10%
-
533!!
-
-
572 - shorts bløder fra tandkødet:)
-
- Vi er meget begejstrede for de positive toplinjeresultater fra fase 2-studiet med Survodutid i MASH, som Boehringer Ingelheim har offentliggjort i dag, og vi ser frem til den planlagte offentliggørelse af de fulde data på en videnskabelig kongres i første halvdel af dette år, siger David Kendall, der er medicinsk direktør i Zealand Pharma.
-
Selvom at jeg desværre fik solgt mine Zealand aktier for et stykke tid siden, så fryder jeg mig over at se, at den stiger over 21% i dag... stakkels dem, som lå short i denne aktie

-
Zealand Pharma og partneren Boehringer Ingelheim har mandag præsenteret, hvad de betegner som "skelsættende" resultater med lægemiddelkandidaten Survodutid til behandling af fedtlever, eller MASH.
Og resultaterne er ikke bare gode. De er ifølge Adam Steensberg, topchef i Zealand Pharma, umiddelbart bedre end de datasæt, som store selskaber som Novo Nordisk og Eli Lilly har præsenteret i fase 2-studier med deres lægemiddelkandidater mod MASH.
-
Det er i min bog skelsættende data, også når man sammenligner med de data, der er kommet ud fra tilsvarende molekyler. Så ser det her bare stærkt ud, siger Adam Steensberg til MarketWire.
Han peger på, at Boehringer rammer alle de sekundære endemål, herunder en væsentlig forbedring inden for leverfibrose, der er ardannelser i leveren. Det har Lilly og Novo ikke tidligere formået at vise.
-
Zealand Pharma i kæmpe kursstigning efter "skelsættende" data https://www.proinvestor.com/investornyt/1122991/zealand-pharma-i-kaempe-kursstigning-efter-skelsaettende-data
-
God morgen - og det er en god morgen for ZP aktionærer.
-
Dette kan ikke være bedre scenario for ZP.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind