Zealand Pharma — Februar 2024
-
Novo-rival går til vejrs: Citi nævner kopikonkurrence som muligt benspænd fra 2032https://www.proinvestor.com/investornyt/1113310/novo-rival-gar-til-vejrs-citi-naevner-kopikonkurrence-som-muligt-benspaend-fra-2032
-
Stroka - Du spurgte "Er der andre end mig som har placeret lidt gevinst fra Zealand i Gubra?" og mit svar "Ja".
-
Jeg har solgt lidt ud på 497 men det var mere held end forstand i forhold til faldet sent på eftermiddagen.
-
Jeg tror at dagens fald skyldes LLY’s P2 resultater i NASH, som hits on NASH but misses on fibrosis.
En del af de amerikanske fedme-aktier faldt på denne nyhed, især MDGL men rettede sig senere på dagen.
LLY har oplyst, at fibrosis var clinically meaningful, men altså ikke statistically significant. LLY har ikke oplyst hvad P-værdien er. -
Godmorgen

-
Tak bb+ . Det giver mening.
-
God morgen

-
Lad mig lige dele hvad jeg tænker for øjeblikket. Jeg er i syv sind! Jeg kan simpelthen ikke får hobed eller hale på hva der ligger i kortene for ZP for øjeblikket. Derfor har jeg valgt at tage lidt gevindste hjem men hånden er absolut fortsat på kogepladen.
-
...hoved eller hale ...
-
Tak ES - morning all
-
lavede selv en klassisk dumhed - har ligger på 500 med 5% i flere dage . flyttede mi, da momentum så stærk udg - skal til læge for at have skudt mig sel vi foden...:( ALTID holde strategien
-
Svingtrader - Hvis det er til nogen lise for sjælen så kan jeg oplyse at jeg solgt i 497 både før og efter vi var over 500. Dette er vel et udtryk for at jeg hellere ikke havde sikkert fodfæste i handelen igår. Men jeg tror vi alle lærer til stadighed som investorer.
-
tak ES - man bliver aldrig "udlært":)
-
mcap for ZP er også blevet meget høj. Begynder hvis at nærme sikg en prisnedsættelse til der skal komme et opkøb. Stigningen siden aug 23 er mere eller mindre udelukkende sket i slipstrømmen på novo resultater
-
Også interessant at se gårdagen kurs forløb for LLY. Den startede med bulder og brav 5% op. Og var på et tidspunkt nede med 2%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind