Zealand Pharma — Januar 2024
-
YPE - Ja, det er intet mindre end imponerende som den er gået op.
-
Et lille curiosum! Jeg blev lige lidt nysgerrig da jeg så at det var J O Hambro Capital, som var ny storaktionær. Hambro familien er jo en gamle dansk familie-dynasti, som drev bank fra London tilbake fra 1800-tallet. Men det ser ikke lige umiddelbart ud som om der er en sammenheng. Jeg mener også Hambro Bank mere eller mindre lukket på grund en problmer med en norsk forretningsmand.
-
....
på grund af problemer .... -
Også interessant at se den opdaterede R&D pipeline. Vedr. ZP10068 (complement C3 inhibitor) i samarbejde med Alexion: Her skriver ZP om en potential udeståedne milepælsbetaling på $610 million. Adam Steensberg har selv oplyst, at han forventer opstart af fase 1 i 2024.
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/118088/
-
Mornings:)
-
Holder “hånden” fri idag? Plejer at komme på banen ved det mindste fald

-
Nåede vist lige at sætte ny ATH, 450,20,inden kursen blev sat sydover.
-
Så kommer der nok snart en salgsanbefaling fra en analytiker
Når/hvis den kommer, så kender vi sælgeren
Man kender efterhånden rumlen 
-
efter op 11 dage i træk går 2% ned nok an:)
-
Enig, Svingtraderen…..sundt
med lidt gevinsthjemtagning.
-
præcis
-
“Hånden” kom igen
Denne gang ved 428…og nu tilbage over 440….men der kan åbenbart laves lidt penge på sving igen 
-
jeg hænger bare på og lader
de andre betale for karussel tur:) -
Jeg duer ikke til svingtrading
Er altid lige ude når den gode nyhed kommer
Så hellere blive liggende og tage udsvingene med, så længe trenden er op. -
enig - i den er det for mig det store "sving" og ikke day trading - eller havde jeg været ude for længst...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind